۲۶ اسفند ۱۳۸۸، ۱۶:۰۱

رحیمی خبر داد:

فعالیت 35 اکیپ راهداری در محورهای مازندران

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و ترابری مازندران گفت: 35 اکیپ راهداری نوروز 89 در محورهای شریانی استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در ساری، موسی رحیمی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی اداره کل راه و ترابری در ساری افزود: پرسنل راهداری استان تمام تلاش خود را کرده تا مسافران نوروزی جاده ها در آغاز سال جدید سفری کم خطر داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: 291  نفر پرسنل راهداری در قالب ۳۵ اکیپ راهداری در ایام تعطیلات نوروز کار امداد رسانی به مسافران را بر عهده خواهند داشت .

مدیرکل راه و ترابری مازندران افزود: همچنین ادارات راه وترابری شهرستان های بهشهر، ساری ،  قائم شهر، سوادکوه ، بابل، آمل ، هراز، محمود آباد ، نوشهر، تنکابن ، رامسر و همچنین کلیه راهدارخانه های حوزه استحفاظی در محورهای کوهستانی و برف گیر مازندران با کلیه امکانات آماده انجام وظیفه راهداری و ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سبک در تمامی ادارات به صورت شبانه روزی به منظور امداد رسانی در راه های اصلی در حال گشت زنی و آماده ارائه حدمات است.

مدیرکل راه و ترابری مازندران خاطرنشان کرد: 16 راهدارخانه ثابت و سه دستگاه کانکس سیار راهداری در ایام نوروز در خدمت مسافران خواهند بود.

رحیمی افزود: خط کشی و لکه گیری،نصب علائم و تجهیزات ایمنی مورد نیاز، ایجاد محل های جمع آوری زباله از اقداماتی بوده که برای مسافرت های نوروزی به سرعت در حال انجام است.

وی بیان کرد: به منظور حفظ محیط زیست و پاکیزه نگه داشتن معابر عمومی به ویژه حریم راه های اصلی ، تیم های ویژه پاکسازی و زیبا سازی طبیعت و حریم راه ها نسبت به جمع آوری زباله و نخاله اقدام خواهند کرد .

مدیرکل راه وترابری استان مازندران اظهار امیدواری کرد:با رعایت قوانین و مقررات و توجه به هشدارهای مامورین راهداری و پلیس راه ، سالی توام با شادکامی و موفقیت و سالی با کمترین آمار تصادفات و حوادث ناگوار در راهها و محورهای مواصلاتی پیش رو داشته باشیم . شایان ذکر است ضمنا تلفن   ۲۲۲۲۳۲۰-۰۱۵۱ و تلفن گویا ۱۴۱ اطلاعات راههای استان به طور شبانه روزی پاسخگوی سؤالات مردم و مسافرین برای اطلاع از آخرین وضعیت راهها است.

کد خبر 1053386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha