۷ فروردین ۱۳۸۹، ۱۲:۰۸

در خان یونس اتفاق افتاد:

دفع حملات اشغالگران قدس/ دو نظامی ارشد صهیونیست به هلاکت رسیدند

دفع حملات اشغالگران قدس/ دو نظامی ارشد صهیونیست به هلاکت رسیدند

رزمندگان فلسطینی با ایستادگی در برابر یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه، موفق شدند دو نظامی ارشد اسرائیلی را کشته و شمار دیگری را زخمی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد رزمندگان فلسطینی به سوی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که به داخل نوار غزه تجاوز کرده بودند، آتش گشودند.

در ادامه نظامیان متجاوز اسرائیلی هم به سوی مبارزان فلسطینی تیراندازی کردند که در جریان این درگیری، دو نظامی صهیونیست کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم اشغالگر قدس اعتراف کرد در جریان تجاوز نظامیان این رژیم به نوار غزه که با ایستادگی و مقاومت رزمندگان فلسطینی ره به جایی نبرد، معاون فرمانده گردان با درجه سرگردی و یک نظامی در تیپ گولانی ارتش این رژیم به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر دو رزمنده فلسطینی نیز در جریان ایستادگی و مقاومت برای دفاع تجاوز نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

این در حالی است که ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وجودی که نظامیان این رژیم بر خلاف تعهدات خود به داخل نوار غزه تجاوز کرده و هزینه این تجاوزگری را با دو کشته و چند زخمی نیز پرداخت کردند، جنبش حماس را مسئول عواقب این تجاوزگری خود دانست و آن را تهدید کرد.

به گفته منابع فلسطینی، یک گروه از نظامیان پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی به روستای عبسان الجدیده در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه تجاوز کردند که سبب بروز درگیریهای شدید میان این نظامیان و مبارزان فلسطینی شد که برای دفاع از مردم با صهیونیستها درگیر شدند.

از سوی دیگر مدیر کل امداد و اورژانس وزارت بهداشت دولت منتخب فلسطین از تیراندازی عمدی نظامیان صهیونیست به سوی آمبولانسها و دشواری انتقال مجروحان فلسطینی به بیمارستانها خبر داد.

گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، در بیانیه ای مسئولیت هلاکت دو نظامی صهیونیست را به عهده گرفت.

بر اساس این بیانیه، رزمندگان فلسطینی با یک واحد از نظامیان پیاده نظام صهیونیست که حدود 500 متر به شرق خان یونس نفوذ کرده بودند، درگیر شدند که بنا به اعتراف دشمن صهیونیست دو نظامی کشته و چند نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر در حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس در جنوب نوار غزه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

کد خبر 1054982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha