۲۸ فروردین ۱۳۸۹، ۱۳:۴۱

تجلیل از روایتگران دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

تجلیل از روایتگران دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

تبریز - خبرگزاری مهر: مراسم تقدیر از روایتگران دفاع مقدس به همت کانون رویتگران استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا پیش از ظهر شنبه در این مراسم گفت: روایتگران دفاع مقدس، ذخایر معنوی انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به خاستگاه تاریخی روایتگران گفت: بزرگترین راوی در تاریخ اسلام حضرت زینب(س) هستند که بعد از واقعه عاشورا دست از افشای ستمگری های خاندان بنی امیه برنداشتند و با استفاده از هر موقعیت و شرایطی روایتی ناب از سرزمین کربلا ارائه دادند.

حجت الاسلام کاملی فر در ادامه روایتگری دفاع مقدس را حرکتی بسیار مقدس و ارزشمند و تاثیر گذار دانست و خاطر نشان کرد: روایتگران دفاع مقدس بایستی با اقتدا به بزرگ پیام آور کربلا لحظات غرور آفرین و سرشار از حماسه رزمندگان غیور اسلام را در مقابل کفر جهانی به تصویر بکشند و ازیک طرف صحنه های بکر ایثارگری،شجاعت،دلاوری و از خود گذشتگی رزمندگان و ازطرف دیگر صحنه های ذلت و شکست استکبار جهانی را با روایتی ناب به نسل جدید انتقال دهند.

کاملی فر در ادامه با بیان اینکه راویان فتح ذخایر معنوی دفاع مقدس هستند اظهار داشت: تاریخ دفاع مقدس بایستی ازسینه روایتگران دفاع مقدس استخراج شود و مثل گنجینه ای ارزشمند دراختیار نسل های آینده نظام اسلامی قرار گیرد تا وارثان انقلاب اسلامی از دسیسه ها، توطئه ها و مکاید استکبار جهانی غفلت نورزند و فریب چراغ سبز دشمنان نظام اسلامی را نخورند.

 

کد خبر 1065222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha