۲۹ فروردین ۱۳۸۹، ۹:۳۱

"تیک تاک" روی آنتن شبکه دو/

قالیباف، نصیریان، حسینی و اینانلو میهمان "تیک تاک"‌می‌شوند

قالیباف، نصیریان، حسینی و اینانلو میهمان "تیک تاک"‌می‌شوند

سری جدید برنامه گفتگو محور "تیک تاک" به کارگردانی فواد صفاریان‌پور به زودی از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، "تیک تاک" یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های گفتگو محور شبکه دو در سال 87 بود که پخش آن به دلایلی ناتمام ماند. قرار است 40 قسمت از این برنامه 100 قسمتی که هنوز روی آنتن نرفته به زودی پخش شود.

در این برنامه‌ها گفتگوهای دکتر محمدباقر قالیباف، باران کوثری و حامد بهداد، شهاب حسینی و احمد ساعتچیان، دکترمحمد سریر و امیرحسین مدرس، رامین حیدری فاروقی و محمدرضا اصلانی، احسان علیخانی و حمیدرضا مهراد، علی نصیریان و افشین هاشمی، شقایق دهقان و دکتر سوسن ضیایی، رضا کیانیان، کمال تبریزی و پیام دهکردی، علیرضا شجاع‌نوری و طاها شجاع‌نوری، مهدی فخیم‌زاده و امید روحانی، سیامک انصاری و مهراب قاسمخانی، مائده طهماسبی و پریوش نظریه، پرویز رجبی و ایرج میلانی و... روی آنتن می‌رود.

سیاوش صفاریان‌پور، بیژن بیرنگ و فواد صفاریان‌پور پشت صحنه "تیک تاک"

سری جدید "تیک تاک" اواسط بهار پخش می‌شود اما ساعت پخش این برنامه هنوز مشخص نشده است. 60 قسمت ابتدایی این مجموعه ساعت 19:30 روی آنتن می‌رفت. فواد صفاریان‌پور مجری، کارشناس و تهیه‌کننده برنامه‌های مختلف تلویزیون است. او به همراه سیاوش صفاریان‌پور برنامه پرمخاطب "آسمان شب" را تهیه و اجرا می‌کرد و در برنامه "مردم ایران سلام" مجری یکی از بخش‌ها بود.

تهیه و اجرای برنامه ویژه سال تحویل شبکه چهار هم بر عهده فواد و سیاوش صفاریان‌پور بود.

کد خبر 1065459

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha