۲۹ فروردین ۱۳۸۹، ۱۴:۴۹

عزام الاحمد:

تشکیلات خودگردان روابط با رژیم صهیونیستی را قطع می کند

تشکیلات خودگردان روابط با رژیم صهیونیستی را قطع می کند

رئیس فراکسیون پارلمانی فتح با اشاره به تصمیم اخیر تل آویو در اخراج فلسطینیان از کرانه باختری، از عزم تشکیلات خودگردان برای قطع تمامی روابط خود با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه الشروق، "عزام الاحمد" از رهبران جنبش فتح با غیر قابل قبول دانستن تصمیم اخیر رژیم صهیونیستی در اخراج دهها هزار فلسطینی از کرانه باختری، اظهار داشت: در صورتی اجرایی شدن این تصمیم تمامی روابط خود با با تل آویو را قطع خواهیم کرد.

وی در ادامه با هشدار به کابینه رژیم صهیونیستی درباره تحت الشعاع قرار گرفتن همکاری های امنیتی دوجانبه میان تشکیلات خودگردان و تل آویو، اظهار داشت: در این صورت شاهد هرج و مرج بیشتر در اراضی فلسطین و افزایش خشونت ها خواهیم بود.

این رهبر چنبش فتح با اشاره به طرح و نقشه های رژیم صهیونیستی در قبال کرانه باختری، افزود: آنان این منطقه را یهودا و سامرا می خوانند و خواستار اشغال مجدد آن هستند.

کابینه نتانیاهو اخیرا تصمیم گرفته است دهها هزار نفر از فلسطینیان ساکن کرانه باختری را با بهانه نداشتن مجوز اقامت از این منطقه اخراج کند. این مسئله با واکنش شدید مقامات فلسطینی، اتحادیه عرب و سازمان های بین المللی مواجه شده است.

کد خبر 1066135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha