۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۰۹

هیئت داوران دومین جشنواره مطبوعات سینمایی معرفی شدند

پنج روزنامه‌نگار، نویسنده و منتقد ارزیابی آثار دومین جشنواره مطبوعات سینمایی را بر عهده می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی اعلام کرد فریدون صدیقی روزنامه‌نگار و مدرس ارتباطات، طهماسب صلح‌جو نویسنده و منتقد سینمایی، دکتر احمد توکلی روزنامه‌نگار، مدرس دانشگاه و سردبیر روزنامه تهران‌تایمز، حسین معززی‌نیا نویسنده و منتقد سینمایی و سردبیر ماهنامه 24 و پرتو مهتدی روزنامه‌نگار و مترجم سینمایی داوری این دوره جشنواره مطبوعات سینمایی را بر عهده دارند.

داوران این جشنواره از میان آثار رسیده به دبیرخانه در هشت رشته در بخش اصلی، دو رشته در بخش ویژه و چهار رشته در بخش جنبی برگزیدگان خود را انتخاب خواهند کرد.

بخش اصلی جشنواره شامل رشته‌های نقد، گفتگو، گزارش، خبر، ترجمه، مقاله تحلیلی، سرمقاله و یادداشت و طنز و کاریکاتور است و بهترینهای 30 سال نقد سینمایی و بهترین نشریات سینمایی بخش ویژه را شامل می‌شود.

همچنین معرفی بهترین سایتهای سینمایی، برترین خبرگزاری درحوزه سینما، بهترین نقد، گزارش، یادداشت و گفتگو در حوزه تلویزیون و عکس در بخش جنبی جشنواره مطبوعات سینمایی جای ‌گرفته‌اند.

چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، 10 خردادماه در تهران برگزار می‌شود و اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات سینمایی از بخشهای اصلی این مراسم است.
 

کد خبر 1073723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha