۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۲:۱۷

آسمان تهران در 24 ساعت آینده نیمه‌ابری است

آسمان تهران در 24 ساعت آینده نیمه‌ابری است

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:‌ وضعیت هوای استان تهران در 24 ساعت آینده نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور، از پنجشنبه با نفوذ سامانه پرفشار روی سواحل دریای خزر، علاوه بر تشدید بارشها، کاهش دما و مواج بودن دریای خزر دور از انتظا‌ر نیست.

‌آسمان استانهای شمالی کشور در 24 ساعت آینده نیمه‌ابری تا ابری گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد و اواخر وقت با کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود‌.

‌آسمان استانهای غربی کشور در 24 ساعت آینده نیمه‌ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد اواخر وقت کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود‌.

‌وضعیت هوای استان تهران در 24 ساعت آینده نیمه‌ابری تا ابری و رعد و برق همراه با بارش و وزش باد اواخر وقت کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوای این استان به ترتیب 23+ و 13+ درجه سانتی‌گراد  است.

وضعیت هوای استان خراسان رضوی در 24 ساعت آینده نیمه‌ابری تا ابری گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای هوای این استان به ترتیب 23‌+ و ‌12+ درجه سانتی‌گراد است.

وضعیت هوای استان فارس در 24 ساعت آینده نیمه‌ابری در پاره‌ای نقاط ا‌بری با احتمال بارش همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای هوای این استان به ترتیب ‌29+ و 11+ درجه سانتی‌گراد است.

کد خبر 1073765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha