۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۹:۳۹

قربانی به مهر خبر داد:

بررسی اولویتهای فعالیتهای قرآنی مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی

بررسی اولویتهای فعالیتهای قرآنی مرکز قرآن و عترت بسیج دانشجویی

مسئول مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی از برپایی همایش یک روزه مسئولان فعالیتهای قرآن و عترت استانی بسیج دانشجویی دانشگاهها در هفته جاری خبر داد و گفت: در این همایش اولویتهای فعالیتهای قرآنی مرکز بررسی می شود.

رحیم قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر افزود: این نشست در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه در محل مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی واقع در مجتمع دانشجویی فرهنگی 13 آبان برگزار می شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی افزود: در این جلسه ضمن تبیین رویکردهای فعالیتهای مرکز، اولویتهای فعالیتهای قرآنی این سازمان و واحدهای استانی و دانشگاهی بررسی می شود.

قربانی خاطرنشان کرد: اولین نشریه قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی با عنوان "نوسازی معنوی" و با رویکرد پژوهشی، آموزشی و خبری در حوزه فعالیتهای این مرکز در ماه جاری منتشر شده است که به دانشگاههای سراسر کشور توزیع می شود. 

برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن کریم

رئیس بخش دانشگاهی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همچنین از برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی بخش دانشگاهی این نمایشگاه خبر داد و گفت: اولین جلسه شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن کریم روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

قربانی افزود: در این جلسه که با حضور نمایندگان نهادها و سازمانهای دانشگاهی فعال در عرصه قرآن وعترت دانشگاه ها برگزار می شود ضمن بررسی فعالیتهای بخش دانشگاهی سالهای گذشته، سیاست ها، رویکردها و برنامه های بخش دانشگاهی هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

دکتر رحیم قربانی از سوی حجت الاسلام حمید محمدی مشاور قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی کشور برای پنجمین سال متوالی به مدیریت بخش دانشگاهی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم منصوب شد.

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم 13 مرداد الی 12 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

کد خبر 1077854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha