۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۹:۱۰

معارفه هیئت مدیره صندوق /

تغییر نام سازمان تامین اجتماعی به صندوق تامین اجتماعی

تغییر نام سازمان تامین اجتماعی به صندوق تامین اجتماعی

مراسم تودیع و معارفه هیئت مدیره سابق و جدید صندوق تامین اجتماعی با حضور وزیر رفاه و تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق محصولی در این مراسم بر اعمال اصلاحاتی در زمینه های مختلف سیاستگذاری و مدیریت صندوق تامین اجتماعی با هدف بالا بردن بهره وری آن تاکید کرد.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی اصلاح روشها و قوانین و استفاده از مدیران لایق و افزایش منابع از طریق جلوگیری از بیمه گریزی را از جمله این اصلاحات دانست و گفت: ماموریت شرکتهای سرمایه گذاری زیر مجموعه صندوق تامین اجتماعی باید بازتعریف شود و شرکتهای ریز و زیان ده به سرعت تبدیل به احسن شوند.

صادق محصولی با تشکر از تاکید اخیر رئیس جمهور مبنی بر پرداخت همه بدهی های دولت به صندوق تامین اجتماعی که از بیش از 30 سال گذشته جمع شده است، گفت: باید با اتخاذ برنامه ریزی و تدوین راهکارهای مناسب حرکت کنیم چرا که اگر برنامه ریزی و محاسبات ما درست نباشد با افزایش منابع به جایی نخواهیم رسید.
 
وزیر رفاه و تامین اجتماعی بر هماهنگی هر چه بیشتر هیئت امنا، هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی تاکید کرد و افزود: باید با هماهنگی بیشتر به ویژه زمینه را برای اجرای درست قانون هدفمندسازی یارانه ها فراهم کنید چرا که ارتقاء تامین اجتماعی و تحقق اصل 29 قانون اساسی مبنی بر استفاده همه مردم از بیمه تامین اجتماعی از محور اصلی قانون هدفمندسازی یارانه هاست.

محصولی بالا بردن کیفیت خدمات را در کنار بالا بردن ضریب نفوذ بیمه های تامین اجتماعی و درمانی از جمله اهداف مهم وزارت رفاه و تامین اجتماعی برشمرد و گفت: باید در زمینه های مختلف درمان بازنگری اساسی صورت گیرد تا در مسیر خدمات بهتر و با کیفیت تر به مردم گام برداریم.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی عدالت محوری در بخش درمان را از جمله مهمترین رویکردهای دولت دانست و گفت: یکی از زمینه های این حرکت اجرای طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده است که دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رفاه و تامین اجتماعی همکاری خوبی را در این بخش آغاز کرده اند تا به درستی به اهداف مطلوب دسترسی پیدا کنیم.

رئیس هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ابراز امیدواری کرد با اجرای دقیق این طرح بتوان برای 30 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی خدمات مناسبی ارائه کرد.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی در پایان این مراسم با اهداء لوح یادبود از زحمات هیئت مدیره سابق تامین اجتماعی قدردانی و برای هیئت مدیره جدید آرزوی موفقیت کرد.

 13 اردیبهشت 89  هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی اعضای جدید هئات مدیره صندوق تامین اجتماعی را انتخاب کرد. براساس قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی ، سازمان تامین اجتماعی سابق از این به بعد صندوق تامین اجتماعی نامیده می شود.
کد خبر 1079089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha