۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۰:۵۷

پوشش خوابگاهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 100 درصد شد

پوشش خوابگاهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 100 درصد شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با افزایش ظرفیت خوابگاه ‌ها در سال جاری پوشش خوابگاهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 100 درصد شده و تمام دانشجویان متقاضی می توانند از خوابگاه های این دانشگاه بهره‌ مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، عبدالمجید تمجیدی صبح یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: هم اکنون سه خوابگاه پسرانه و سه خوابگاه دخترانه مربوط به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حال فعالیت است که تمامی دانشجویان غیربومی و متقاضی در این خوابگاه را در خود جای داده است.

وی اظهار داشت: با توجه به تعداد بیشتر دانشجویان دختر در این دانشگاه، ظرفیت خوابگاهی دخترانه بیشتر از خوابگاهای پسرانه این دانشگاه است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به روند رو به رشد این دانشگاه گفت: با توجه به افزایش رشته های مورد پذیرش در طول ترم های آینده متعاقباً نیازمند افزایش ظرفیت خوابگاهی هستیم.

تمجیدی افزود: در همین راستا احداث دو خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان پیشنهاد در دور سوم سفرهای استانی رئیس جمهور مطرح خواهد شد که امیدواریم اعتباراتی جهت ساخت و ایجاد این خوابگاههای در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: ساخت این دو خوابگاه برای دانشجویان که شامل خوابگاهی با ظرفیت 450 نفر برای دانشجویان پسر و یک خوابگاه با ظرفیت 300 نفر برای دانشجویان دختر در پردیس دانشگاه است که باعث می ‌شود که تا چندین سال برای اسکان دانشجویان مشکلی وجود نداشته باشد.

تمجیدی با تبریک فرارسیدن هفته خوابگاه ‌ها گفت: به مناسبت فرارسیدن این هفته برنامه‌ هایی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار می ‌شود که از جمله این برنامه ‌ها می ‌توان به صرف شام دانشجویان همراه با مسئولین دانشگاه، برگزاری جشن با حضور مسئولین در خوابگاه پردیس دانشگاه، برگزاری مسابقه بهترین اتاق و برگزاری مسابقه آشپزی اشاره نمود.

کد خبر 1079273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha