۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۰:۰۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

عملکردکارخانه و شاگردانش شوک‎آور بود/نتایج با بودجه میلیاردی همخوانی نداشت

عملکردکارخانه و شاگردانش شوک‎آور بود/نتایج با بودجه میلیاردی همخوانی نداشت

سخنگوی شورای ورزش باشگاه پتروشیمی با اشاره به کسب عنوان هفتمی تیم والیبال این باشگاه در رقابت‎های لیگ برتر،گفت: از این نتیجه نه تنها راضی نیستیم بلکه به نوعی متعجب و شوک زده هم هستیم.

شاپور یاوری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: عنوان هفتمی در میان 15 تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر به خودی خود نتیجه بدی نیست اما نه برای تیمی مانند پتروشیمی که سرمایه و وقت زیادی را صرف شرکت در این رقابت‎ها کرد.

وی یادآور شد: نتیجه ‎ای که توسط مصطفی کارخانه و شاگردانش در لیگ برتر والیبال به دست آمد، راضی کننده نیست. این عنوان هفتمی اصلا با برنامه ریزی‎های انجام شده و خواست مدیران باشگاه پتروشیمی مطابقت نداشت به همین دلیل بیشتر از هر چیز باعث شوک و تعجب شد.

سخنگوی شورای ورزش باشگاه پتروشیمی بندرامام تاکید کرد: عنوان هفتمی با صرف بودجه و وقت کمتر هم به دست می‎آمد همان طور که خیلی از تیم‎ها چنین عمل کردند. باشگاه پتروشیمی علاوه بر بودجه میلیاردی، وقت زیادی را هم صرف آماده‎سازی و رسیدگی به نیازهای اعضای تیم والیبال کرد پس انتظار نداشت با این عنوان لیگ والیبال را تمام کند.

یاوری با تاکید بر اینکه انتظارات مدیران باشگاه پتروشیمی از تیم والیبال این باشگاه معقول و منطقی بود، خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل بسیار و به خصوص چگونگی یارگیری در فصل نقل و انتقالات، انتظار نداشتیم یکی از سه تیم برتر لیگ شویم اما واقعا انتظار و تصور ما معطوف به رده چهارم و نهایتا پنجم جدول بود.

وی تاکید کرد: اینکه تیم والیبال پتروشیمی در رده هفتم مسابقات لیگ برتر باشگاه‎های کشور قرار گرفته است برای هیچکس قابل باور نیست. فکر می‎کنم در بدبینانه‎ترین نگاه هم کسی چنین پیش‎بینی را برای این تیم نداشت.

سخنگوی شورای ورزش باشگاه پتروشیمی بندرامام تصمیم گیری در مورد وضعیت تیم والیبال این باشگاه وادامه همکاری با مربیان این تیم را با نشست آتی اعضای شورای ورزش و تصمیم گیری‎های اتخاذ شده در این نشست مرتبط دانست.

یاوری در این مورد به خبرنگار مهر گفت: ادامه همکاری مسئولان باشگاه پتروشیمی با مصطفی کارخانه به خواست دو طرف بستگی دارد. اما در هر صورت در نشست اعضای شورای ورزش که احتمالا امروز (دوشنبه) برگزار می‎شود احتمالا موضع باشگاه در این زمینه تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

کد خبر 1079782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha