۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، ۱۸:۳۰

امروز در نمایشگاه کتاب؛

لاریجانی از کتاب دیجیتالی آثار آیت الله جوادی آملی رونمایی کرد

لاریجانی از کتاب دیجیتالی آثار آیت الله جوادی آملی رونمایی کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب دیجیتالی آیت الله جوادی آملی این روحانی عالم را از استثنائات روزگار خواند و گفت: آثار و تفکرات آیت الله جوادی آملی در زمینه های مختلف اعجاب برانگیز است.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی لاریجانی عصر امروز چهارشنبه در نمایشگاه کتاب حضور یافت و از کتاب دیجیتالی آثار آیت الله جوادی آملی رونمایی کرد .

وی در این مراسم در باره ویژگی های تفکر آیت الله جوادی آملی گفت: حضرت آیت الله جوادی آملی در مسائل روز جامعه که جوانان درگیر آن هستند آثار معنوی ارزشمندی ارائه کرده است.

رئیس مجلس افزود: آثار ایشان در زمینه های فلسفه ، عرفان و تفسیر اعجاب برانگیز است .

وی ادامه داد: حضرت آیت الله جوادی آملی به مباحث مختلفی که در حوزه های علمیه است ، توجه خاصی دارند و تفسیر قرآن ایشان چشمه جوشان معرفت است.

رئیس مجلس گفت: ایشان در حوزه فلسفه از افراد بی بدیل هستند در عرفان نظری دارای متدولوژی خاصی هستند.

وی با اشاره به تهیه اثر دیجیتالی از آثار آیت الله جوادی آملی توسط موسسه اسراء یادآور شد: در مورد شهید مطهری این مشکل وجود داشت که انتشارات مختلف با سلایق مختلف کتابهای ایشان را منتشر می کردند، اما با وجود انتشارات اسراء این مشکل در مورد آثار آیت الله جوادی آملی وجود ندارد.

لاریجانی کار موسسه تحقیقاتی - پژوهشی اسراء را بسیار ارزشمند خواند و گفت: بهترین هدیه ای که در این نمایشگاه بروز کرده انتشار دیجیتالی آثار آیت الله جوادی آملی است و آن را شاخص ترین کار نمایشگاه امسال می بینیم.

در این مراسم سید محمد حسینی وزیر ارشاد و حجت الاسلام مرتضی جوادی آملی فرزند آیت الله جوادی آملی نیز حضور داشتند.

کد خبر 1082137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha