۳ خرداد ۱۳۸۹، ۹:۴۷

در تابستان سال جاری /

دوره‌های دانش افزایی اساتید حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود

دوره‌های دانش افزایی اساتید حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود

مدیر اساتید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از برگزاری دوره های دانش افزایی برای سه هزار نفر از اساتید حوزه های علمیه خواهران درتابستان سال جاری خبر داد.

زینب طالبی مدیر آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در گفتگوبا خبرنگار مهر با اعلام این خبرگفت: واحد آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در جهت ارتقاء سطح علمی - مهارتی اساتید خود، دوره های آموزش ضمن خدمت در قالب کارگاههای دانش افزایی و مهارت افزایی را در سطح کلیه اساتید حوزه های علمیه خواهران برگزار می کند.

وی افزود: این واحد در تابستان سال جاری دوره های آموزشی دانش افزایی را در سطح سه هزار نفر از اساتید خواهر حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور برگزار می کند. در این دوره ها، اساتید متناسب با رشته تخصصی که در آن تدریس می کنند، آموزشهایی می بینند که علاوه بر افزایش اطلاعات علمی آنها در زمینه مهارت ها و فنون تدریس نیز به آنها کمک می کند.

طالبی گفت: محتوا و نحوه برگزاری این دوره های آموزشی ضمن خدمت توسط گروه های علمی مرکز، برنامه ریزی و کارشناسی می شود تا اساتید در راستای نیازهای خود و متناسب با گرایشهای تدریسی خود ارتقاء پیدا کنند. با توجه به اشتغال اساتید به تدریس یا تحصیل و... زمینه برگزاری این دوره ها به صورت غیرحضوری نیز فراهم شده که کتاب، جزوه و سی دی در اختیار اساتید قرار می گیرد و سپس در زمان معینی اساتید مورد ارزیابی قرار می گیرند.

کد خبر 1086073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha