۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۶:۰۳

سرلشکر صفوی در گفتگو با مهر:

خیانت بنی صدر در جنگ محرز است

خیانت بنی صدر در جنگ محرز است

استان تهران - خبرگزاری مهر: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بنی صدر چه در دوران جنگ و چه در ارتباط با منافقین به صورتی کاملا آگاهانه اقدام به خیانت کرد و این امری محرز است.

سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی در حاشیه همایش شب خاطره در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر در کرج با رد این مطلب که "بنی صدر تنها مرتکب اشتباه شده و قصد خیانت به ملت و کشور را نداشته است" بر خائن بودن وی تاکید کرد.

وی ادامه داد: بنی صدر در دوران جنگ ایران و عراق همچنین با در اختیار قرار دادن کارت حمل سلاح به منافقان از جمله مسعود رجوی از آنان حمایت می کرد.

سرلشگر صفوی با بیان اینکه بنی صدر در زمینه جنگ خائن تلقی می شود بیان داشت: این فرد چند ماه قبل از جنگ فرمانده کل قوا بود و این در حالی است که با هشدارهای متعددی که به او مبنی بر احتمال وقوع جنگ از سوی عراق می شد از در اختیار قرار دادن سلاح و مهمات به نیروهای سپاهی و ارتشی و نیز آماده کردن آنان خودداری می کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه "بنی صدر از هوش و ذکاوت بالایی برای راضی نگه داشتن تمامی گروهها و احزاب برخوردار بود" اظهار داشت: وی در جلسات شورای جنگ طرح سازش با امریکا را مطرح می کرد و دستور داده بود که سلاح و مهمات به نیروها داده نشود.

سرلشکر صفوی تاکید کرد: در خائن بودن این فرد هرگز نباید شک کرد.

وی آمریکا و انگلیس را رهبر سیاسی جنگ نرم علیه ایران عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان قصد دارند نوع رفتار، اندیشه و سلایق سیاسی ملت ایران را تغییر دهند که باید با درک این موضوع در برابر هجمه های آنان هوشیار باشیم.

فرمانده سابق سپاه خاطرنشان کرد: اکنون بیش از 50 درصد جمعیت کشور را جوانان زیر 30 سال تشکیل می دهند که این جوانان افسران و فرماندهان آینده جبهه جنگ نرم دشمن علیه ملت غیور ایران هستند.

کد خبر 1087700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha