۱۰ خرداد ۱۳۸۹، ۱۷:۴۳

جزایری:

انتفاضه جهانی آغاز می شود / برای عزای عمومی جهانی برنامه ‌ریزی شود

انتفاضه جهانی آغاز می شود / برای عزای عمومی جهانی برنامه ‌ریزی شود

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه یک انتفاضه جهانی علیه اسراییل اشغالگر در حال شکل‌گیری است خواستار آن شد که برای عزای عمومی جهانی برنامه ‌ریزی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اقدام جنایتکارانه نظامیان صهیونیستی در حمله به ناوگان آزادی  گفت: حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به کشتی‌های کمک رسان، ‌اوج ضعف و درماندگی و استیصال رژیم اشغالگر قدس به حساب می‌آید و این مسئله همچنین بیانگر بن‌ بستی است که حاکمان نامشروع رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مردم فلسطین و غزه، حماس و جهاد اسلامی، دچار آن شده‌اند.

سردار جزایری در ادامه گفت: به نظر می‌رسد اقدام جنایتکارانه اسراییل غاصب عواقب شومی برای این غده سرطانی خواهد داشت ، البته لازمه آن یک بسیج جهانی و بین‌المللی است و اکنون نوبت گروه‌های حقوق بشری، گروه‌های آزاد‌اندیش، دولت‌های مستقل و وظیفه همه مردم جهان در کشورهای مختلف است که با حضور در خیابان‌ها و مجامع علیه این جنایت کم نظیر دست به اعتراض بزنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: باید همه منافع اسراییل اشغالگر مورد تعرض قرار گیرد و یک خواست عمومی به شکل اعتراضات جهانی شکل بگیرد تا سازمان ملل مجبور شود علیه جنایت صهیونیستی دست به اقدامی جدی بزند، همچنین دولت‌ها توسط مردم باید تحت فشار قرار گیرند تا روابط‌شان را با این رژیم جعلی قطع کنند.

وی افزود: برداشت بنده این است که یک انتفاضه جهانی علیه اسراییل اشغالگر در حال شکل‌گیری است و کشورهای مسلمان و کشورهای عربی باید پیشتاز انتفاضه جهانی علیه غده سرطانی اسراییل باشند.

جزایری گفت: مردم کشورهای منطقه این مطالبه جدی را باید از دولت‌هایشان داشته باشند و با مظلومان فلسطینی و مردم غزه به طور عملی اظهار همدردی کنند و در برطرف کردن ظلم بزرگی که بر مردم غزه می‌شود، اقدامی همه جانبه، فراگیر و مستمر و کارساز انجام دهند و اکنون که رژیم صهیونیستی در موضع ضعف و ناتوانی قرار دارد، بهترین فرصت است که تا این انحطاط از سرعت بیشتری برخوردار بشود.

وی در پایان تاکید کرد: باید یک برنامه ‌ریزی برای عزای عمومی جهانی صورت گیرد، من از NGOهای بشردوستانه و ضد جنگ و صلح طلب دعوت می‌کنم به این اقدام جهانی کمک و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 1093097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha