۱۱ خرداد ۱۳۸۹، ۱۴:۴۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

فعالیت هفت هزار مبلغ خواهر حوزوی در کشور

فعالیت هفت هزار مبلغ خواهر حوزوی در کشور

مدیر تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از فعالیت هفت هزار نفر از طلاب حوزه های علمیه خواهران در فعالیتهای تبلیغی خبر داد.

حجت الاسلام حسینی پناه مدیر تبلیغ معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: حوزه های علمیه خواهران در زمینه تبلیغ و تامین نیروهای متخصص و متعهد در مسائل دینی با سازمانها و ارگانهای مختلفی همکاری دارد که از جمله آنها نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها و سازمان آموزش وپرورش است.

وی افزود: در حال حاضر هفت هزار نفر از مبلغان حوزه های علمیه خواهران در سطح کشور در حال فعالیت هستند که این افراد همزمان با تحصیل در حوزه های علمیه در مقاطع سطح دو و سه (کارشناسی و کارشناسی ارشد) آموزشهای تبلیغی مختلفی را گذرانده اند.

حسینی پناه اضافه کرد: این مبلغان بعد از آموزشهای لازم و بعد از فارغ التحصیلی، متناسب با توانمندیها و علایق خود در زمینه های مختلف و در تعامل با مراکز و سازمانهای مختلف به فعالیت می پردازند. سازمانها و مراکز مختلف مانند نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها، آموزش و پرورش، صدا و سیما، مرکز امور زنان و خانواده و سایر مراکز با توجه به نیازها، ملاکها و معیارهای مورد نظر خود درخواستهایی در زمینه نیروهای مجرب و متخصص در مسائل دینی و فرهنگی دارند که مرکز مدیریت حوزه های علمیه مبلغین خود را به آنها معرفی می کند.

کد خبر 1093102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha