۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۵:۲۵

بیانیه نهادها و تشکلها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی-1

بیانیه نهادها و تشکلها در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی-1

سازمان ها، ارگان ها، نهادهای مختلف و احزاب با انتشار بیانیه هایی اقدامات وحشیانه صهیونیست ها در حمله به کاروان آزادی و محاصره غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج هنرمندان اعلام کرد این جنایت هولناک اسرائیل را که مصداق جنایت علیه بشریت است محکوم می کند و البته چنین اتفاقی را به همه آزادی خواهان جهان تبریک می گوید و تقدس خون شهدای نهضت جهانی ضد صهیونیسم را ارج می نهد و امیدوار است این حرکت هنرمندانه پیروان ادیان الهی که مصداق کلمه مشترک و توحید در راه مبارزه با طاغوت می باشد، بتواند ریشه و بنیان اسرائیل این دروغ و توهم و ننگن قرن اخیر را از جای برکند و هنرمندان عزیز بتوانند چنین حماسه ای را با نقش هنر برای همیشه ماندگار نمایند که این حماسه متعلق به جامعه بشری است و یادگار جاودان برای تمدن موعود ادیان الهی خواهد بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس نیز ضمن محکومیت شدید اقدام گستاخانه و غیر انسانی رژیم جعلی صهیونیستی در یوش به کاروان دریایی امدادی و بشر دوستانه اعزامی برای آزاد غزه، این عمل شنیع را خلاف اخلاق و انسانیت و ضد حقوق بشر و حقوق بین المللی تردد در دیاهای آزاد دانسته و خواستار اشد محکومیت بین المللی برای رژیم سفاک صهیونیستی و پایان دادن به محاصره غزه در اسرع وقت است.

همچنین مسئولین، اساتید، دانشجویان و کارکنان شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن محکوم نمودن عملیات تروریستی رزیم جنایتکار صهیونیستی از شواری امنیت و سایر سازمان های بین المللی می خواهند تا برای از دست ندادن مشروعیت خود در نزد ملت ها به این جنایت و سایر جنایات این رژیم خصوصا در غزه رسیدگی نمایند. همچنین ازعموم مردم آزادی خواه جهان خصوصا مجامع دانشگاهی انتظار دارند تا برای حفظ حقوق بشر و کرامت انسانی برای منزوی نمودن رژیم تروریستی اقدام نمایند.

در اطلاعیه حزب مردم سالاری در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در غزه آمده است: فقط اقام قاطع، عملی و بازدارنده مجامع جهانی علیه صهیونیست ها می تواند توقع و انتظار ملت های آزادیخواه را برآورده سازد.

بسیج جامعه زنان کشور نیز ضمن محکوم نمودن این جنایت هولناک از سازمان ملل و شورای امنیت در خواست می نماید که سکوتشان را که نشانه تایید جنایات اسرائیل و هم پیمانانش می باشد را ادامه ندهند و سران رژیم صهیوینستی را به عنوان جنایتکار جنگی در دادگاه های بین المللی محاکمه نمایند.

همچنین سازمان بسیج مهندسین در بیانیه ای پیشنهاد کرد جهت تحت فشار گذاشتن این جنایتکاران بی آبرو، نهضت راه اندازی کاروان های آزادی ایجاد و ادامه پیدا کند تا ضمن ارسال کمک های بشر دوستانه به مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین، خواب راحت از چشمان سران جنایتکار اسرائیل، آمریکا، انگلیس و دیگر هم پیمانان آنها گرفته شده و شتاب اضمحلال نظام سلطه دوچندان گردد.

اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در سواحل غزه را محکوم کردند.

همچنین سازمان پزشکی قانونی  ضمن محکومت این عمل وحشیانه و ابراز انزجار مجدد از اعمال ننگین رژیم غاصب و ستمگر صهیونیستی و پشتیبانان این جنایتکاران اعلام کرد: از تمامی ملل و دول جهان به ویژه مسئولین و سران کشورهای اسلامی انتظار دارد با اقدامات و تصمیمات اساسی این جنایت وحشیانه را شدیدا محکوم نموده و تمامی کشورهای اسلامی ننگ حضور نمایندگان و سفارتخانه های صهیونیست ها را از سرزمین خود پاک کرده و با جنایات سفاکانه رژیم صهیونیستی و پایمال کردن حقوق مردم فلسطین مقابله نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن محکومیت قوی این اقدام رژیم صهیونیستی و ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه همه وجدان های بیدار و آگاه جهان را به تقابل با رژیم صهیونیستی فرا خواند و آمادگی ارسال هر گونه کمک های انساندوتسانه به مردم ستمدیده و مظلوم غزه را اعلام کرد.

کد خبر 1094130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha