۱۳ خرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۰۲

برای میزبانی جام ملتهای 2011/

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات دوحه بازدید کردند

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات دوحه بازدید کردند

تیم اعزامی کنفدراسیون فوتبال آسیا کار بررسی ورزشگاه‌های میزبان برای مسابقات جام ملت‌های آسیا 2011 در قطر را به پایان رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری فوتبال آسیا، مهمترین مسابقات فوتبال آسیا در سال 2011 با حضور 16 تیم از 7 تا 29 ژانویه (17 دی تا 9 بهمن 1389) در دوحه برگزار می شود.

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیت پنج ورزشگاهی که میزبان 32 بازی جام هستند را بررسی کردند که شامل جوئل این قطرز کروان، خلیفا اینترنشنال استادیوم که میزبان مراسم افتتاحیه و اختتامیه، بازیهای گروهی، یک‌چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال هستند.
 
"سوزوکی توکوآکی"، مدیر مسابقات جام ملت‌های آسیا 2011 گفت: ما از تمام ورزشگاه‌ها به علاوه مرکز رسانه‌ای و مرکز پخش بین المللی بازدید کردیم و جزئیات مختلفی را زیر نظر گرفتیم. ما کار بازدیدها را که شامل برنامه ریزی با جزئیات دقیق‌تر و ایجاد شرایط پخش بازی‌هاست را کامل کردیم.
 
در این بازدید مسائل بلیت فروشی، بازاریابی، برنامه‌های تهیه کارت و برنامه‌های جذب طرفداران از داخل کشور و منطقه مورد بحث قرار گرفت. قرار است تیم برگزار کننده میزبان فن زون (محوطه هواداران) را با مسایل مختلفی مانند بازی و سرگرمی، غذا و امکانات دیگر فراهم کند.
کد خبر 1094674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha