۱۹ خرداد ۱۳۸۹، ۹:۵۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

دریافت اطلاعات اماکن ورزشی شهر تهران از طریق ارسال پیامک

دریافت اطلاعات اماکن ورزشی شهر تهران از طریق ارسال پیامک

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: شهروندان تهرانی می توانند از این پس اطلاعات مربوط به سالنهای ورزشی منطقه خود را از طریق ارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه این سازمان دریافت کنند.

سید محمد آقامیر در گفتگو با خبرنگار مهر از راه اندازی یک سامانه پیام کوتاه خبر داد و گفت: این سامانه بر اساس طرحی برنامه ریزی و راه اندازی شده که قابل پردازش و پاسخگویی به اطلاعات تا سقف پنج میلیون شماره است.
 
وی افزود: تا کنون نزدیک به 35 هزار شماره تحت پوشش این سامانه قرار گرفته اند. 

آقامیر درباره نحوه استفاده افراد از این سامانه اظهار داشت: شهروندان تهرانی می توانند با نوشتن حرف "M " به همراه شماره منطقه محل سکونتشان و ارسال پیامک به شماره 30006012 اطلاعاتی دریافت کنند که حاوی شماره تماس و آدرس کامل تمامی سالنهای ورزشی منطقه مورد نظرشان است.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد: سازمان در نظر دارد این طرح را توسعه دهد و به زودی اطلاعات کاملتری از طریق رسانه های عمومی برای استفاده از این سامانه در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

آقامیر از استفاده رایگان بانوان تهرانی از تمامی سالنهای استخر اماکن ورزشی شهر تهران در روز زن خبر داد و گفت: این سازمان در روز زن به مناسبت تولد حضرت فاطمه امکان استفاده رایگان از استخرهای 187 سالن ورزشی شهر تهران را برای بانوان فراهم کرد.
 
وی افزود: همچنین با قرعه کشی میان هفت هزار از زنانی که اسامی فاطمه یا زهرا داشتند به پنج نفر از آنان ربع سکه بهار آزادی اهدا شد.

کد خبر 1095753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha