۲۵ خرداد ۱۳۸۹، ۱۹:۰۵

محموله قاچاق مشروبات الکلی در استان زنجان کشف شد

زنجان - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک محموله بزرگ قاچاق مشروبات الکلی به تعداد هشت هزار و 614 بطری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، سرهنگ مراد جعفری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی خود و با توجه به موقعیت استان زنجان، مبارزه با قاچاق کالا خصوصا قاچاق کالاهای ضد فرهنگی را از اولویت‌های کاری خود در استان قرار داده است.
 
وی ادامه داد: دشمنان ایران از طریق قاچاق کالاهای ممنوعه و نامشروع و سایر کالاهای اقتصادی به دنبال ضربه زدن به کشور و از بین بردن اعتقادات مذهبی جوانان جامعه هستند.
 
سرهنگ جعفری با بیان این‌که پلیس در استان زنجان در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و محصولات ضد فرهنگی اقدامات گسترده‌ایی را طرح‌ریزی و در حال اجرا دارد افزود: ماموران پلیس آگاهی استان زنجان با انجام کار اطلاعاتی و چندین روز تلاش شبانه روزی با کنترل محورهای مواصلاتی استان روز گذشته در محور اتوبان زنجان- میانه، به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند که با تلاش پلیس خودرو متوقف و در بازرسی از این خودرو دو هزار و 146 قوطی و بطری انواع مشروبات الکلی کشف شد.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از یک دستگاه خودرو پژو نیز در همین محور 825 قوطی و بطری انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد. همچنین با تلاش مضاعف پلیس برای مبارزه با قاچاق محصولات ضد فرهنگی، یک دستگاه خودرو خاور در محور زنجان- میانه توقیف و از این خودرو نیز 5 هزار و 583 قوطی و بطری انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ جعفری با اشاره به کشف 60 قوطی مشروبات الکلی از یک دستگاه خودرو پژو پارس توسط ماموران انتظامی پاسگاه نیک پی افزود: در مجموع 8 هزار و 614 قوطی انواع مشروبات الکلی قاچاق در روز گذشته با کار اطلاعاتی و تلاش ماموران انتظامی در سطح استان کشف شده است.
کد خبر 1101443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha