۲۶ خرداد ۱۳۸۹، ۸:۱۳

بافتهای فرسوده شهر بوشهر 30 میلیون تومان تسهیلات بازسازی دریافت می کنند

بافتهای فرسوده شهر بوشهر 30 میلیون تومان تسهیلات بازسازی دریافت می کنند

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار بوشهر گفت: بافتهای فرسوده شهری بوشهر 30 میلیون تومان تسهیلات بازسازی و ساخت مسکن دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، جعفر پورکبگانی شامگاه سه شنبه در دیدار مردمی با مردم جبری بوشهر افزود: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به میزان 20 میلیون تومان برای هر واحد است که متقاضی می‌ تواند در صورت تمایل و در زمان ساخت از مبلغ 10 میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن نیز استفاده کند.

وی با بیان این که معافیت 100 درصد متقاضیان از پرداخت عوارض پروانه ساختمانی از دیگر مزایای تسهیلاتی است که به بافت قدیم بوشهر داده شده است، اظهار داشت: همچنین مبلغ یک میلیون تومان بابات تخریب واحد مسکونی قدیمی نیز پرداخت می‌ شود.

فرماندار بوشهربا اشاره به اینکه یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای بافت فرسوده شهری بوشهر اختصاص یافته است، اظهار داشت: متقاضیان می ‌توانند با استفاده از تسهیلات مناسب این طرح در نوسازی واحد مسکونی خود اقدام کنند.

پورکبگانی با اشاره به اعتبار 41 میلیارد تومانی تملک دارایی شهرستان بوشهر اضافه کرد: معتمدان کوی جبری نسبت به اعلام موانع و مشکلات اقدام تا با همفکری آنان اعتبارات لازم را برای رفع مشلات پیش ‌بینی شود.

وی افزود: مجموعه مدیریتی شهرستان تلاش کرده ‌اند با اجرای برنامه ‌های هدفمند زمینه‌های ارائه خدمات مطلوب، ایجاد امنیت اقتصادی و اجتماعی مردم را فراهم کنند.

کد خبر 1101651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha