۲ تیر ۱۳۸۹، ۱۹:۵۸

افتتاح مرکز مشاوره دادگستری در قزوین

قزوین - خبرگزاری مهر: بمناسبت هفته قوه قضائیه مرکز مشاوره و مددکاری دادگستری شهرستان قزوین با هدف کاهش آمار طلاق و پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر در قزوین، حسن قاسمی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح این مرکز و در جمع وکلا و کارشناسان حفوفی استان که در سالن اجتماعات امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد، گفت: کارشناسان حقوقی و وکلا به عنوان بازوان قوه قضائیه در اجرای عدالت در جامعه محسوب می شوند.

وی نقش کارشناسان حقوقی را در تصمیم گیری قضات در صدور حکم مهم دانست و افزود: قضات دادگستری بر اساس نظریه کارشناسان حقوقی دادگستری اقدام به صدور حکم دادگاه می کنند.
 
قاسمی در ادامه بر ضرورت  بالا بردن سطح آگاهی وکلا و کارشناسان حقوقی تاکید کرد و یادآورشد: افزایش  آگاهی وکلا علاوه بر کاهش اطاله دادرسی در میزان رضایت مندی مردم هم نقش مهم وتعین کننده ای دارد.
 
طاهرخانی رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین هم  قوه قضائیه را به عنوان پناهگاه مردم مظلوم در جامعه دانست و خواستار تلاش قضات، وکلا و کارشناسان دادگستری برای احیای عدالت در جامعه شد.
 
تاج احمدی رئیس کانون وکلای استان هم از شجاعت ودیانت قاضی بعنوان دو عامل مهم در احقاق حق مظلومان یاد کرد.
 
در پایان مرکز مشاوره و مدد کاری دادگستری شهرستان قزوین با هدف کاهش آمار طلاق و پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی در قزوین افتتاح شد.
کد خبر 1106352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha