۹ تیر ۱۳۸۹، ۱۷:۲۵

احمدی نژاد تاکید کرد:

آئین نامه مربوط به خروج داوطلبانه کارکنان دولت از تهران بطور دقیق اجرا شود

آئین نامه مربوط به خروج داوطلبانه کارکنان دولت از تهران بطور دقیق اجرا شود

رئیس جمهور خواستار اجرای دقیق آئین نامه مربوط به خروج داوطلبانه کارکنان دولت از تهران و نیز آیین نامه دورکاری برای کارمندان و کارکنان دولت شد .

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمود احمدی نژاد در جلسه امروزچهارشنبه هیئت دولت با اشاره به ابلاغ آیین نامه دور کاری برای کارمندان و کارکنان دولت و همچنین ثبت نام 15 هزار نفر از مردم تهران برای خروج از پایتخت ، دستگاه های اجرایی را مکلف کرد با اجرایی کردن مفاد آیین نامه مزبور، تمهیدات لازم را برای خروج داوطلبان از پایتخت فراهم کنند.

در ادامه جلسه وزیر نیرو گزارشی از وضعیت آب کشور ارایه کرد .

در این گزارش چالش های ایجاد شده در مدیریت منابع آب کشور در اثر تغییر اقلیم، کمبود منابع مالی و کاهش سطح آب های زیرزمینی که به علت برداشت‌های غیر مجاز از چاههای آب بوجود آمده ، اشاره شده است.

پس از بررسی این گزارش ، هیئت وزیران مقرر کرد برای پیگیری مسائل آب کشور در عالی ترین سطح اجرایی، شورای عالی آب با همکاری وزارتخانه‌های مرتبط و از طریق کمیسیون زیربنایی و کمیسیون آبهای مرزی هیئت دولت، تشکیل و اوراق مشارکت ارزی و ریالی مربوط به طرح های وزارت نیرو در اسرع وقت منتشر و بسته آب در کارگروه تحول اقتصادی ارائه شود .

در جلسه هیئت دولت همچنین بر اساس پیشنهاد وزارت کشور علیرضا شهبازی به عنوان استاندار کردستان منصوب شد؛ رئیس جمهور با قدردانی از خدمات استاندار قبلی، ضرورت توجه ویژه به مردم این استان را مورد تاکید قرار داد.
 
 

کد خبر 1109921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha