۱۲ تیر ۱۳۸۹، ۱۱:۴۸

کودکانه های نادر ابراهیمی تجدید چاپ می‌شود

کودکانه های نادر ابراهیمی  تجدید چاپ می‌شود

به زودی چاپ جدیدی از سه عنوان از کتابهای کودک نادر ابراهیمی با تصویرسازی جدید و "باران، آفتاب و قصه کاشی" با همان تصویرهای قدیمی منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از کتابهای زنده یاد نادر ابراهیمی که از نوشته های کودک وی به حساب می آید به زودی توسط انتشارات روزبهان ناشر تخصصی آثار او تجدید چاپ می شود.

این ناشر که در برنامه کاری خود تجدید چاپ تعداد زیادی از کتابهای ابراهیمی را دارد اولویت را به کارهای کودک وی داده و سپس کارهای بزرگسال و به ویژه عاشقانه های وی را منتشر خواهد کرد.

از جمله کتابهای زیرچاپ نادر ابراهیمی در حوزه ادبیات کودک که به زودی منتشر خواهد شد می توان از "باران، آفتاب و قصه کاشی" با همان تصویرهای قدیمی و "جانوران نباید لباس بپوشند"، "پیرزنی که می‌خواست تمیزترین خانه دنیا را داشته باشد"، "نازلی و هفت کرم ابریشم" و "زیر درخت بید سبز" با تصویرسازی جدید، نام برد.

همچنین کتاب "تکثیر تاسف برانگیز پدربزرگ" از دیگر آثار ابراهیمی است که نشر روزبهان چاپ جدیدی از آن را تا نیمه تابستان عرضه می کند.

همچنین پس از چاپ کتابهای کودک زنده یاد ابراهیمی، 4 عنوان کتاب "غزلداستانهای سالهای بد"، "ابوالمشاغل" از مجموعه مردان کوچک، "آتش بدون دود" مجموعه داستانهای بلند و "وسعت معنای انتظار" مجموعه ای از سه قصه نمایشی به بازار خواهد آمد.

از دیگر برنامه های این ناشر برای انتشار مجدد آثار این نویسنده و شاعر این است که مجموعه ای از عاشقانه های ابراهیمی شامل "یک عاشقانه آرام"، "چهل نامه کوتاه به همسرم" و "بار دیگر شهری که دوست می داشتم" را در قالب یک بسته سه تایی و با چاپ نفیس منتشر کند.

کد خبر 1110973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha