۲۶ تیر ۱۳۸۹، ۹:۱۳

سید حسن نصرالله:

جاسوسان اسرائیلی در اسرع وقت باید اعدام شوند

جاسوسان اسرائیلی در اسرع وقت باید اعدام شوند

دبیر کل حزب الله شب گذشته اعدام فوری جاسوسان رژیم صهیونیستی بازداشت شده در لبنان و برخورد جدی تر نیروهای امنیتی این کشور با شبکه های جاسوسی را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اینترنتی المنار، سید حسن نصرالله اظهار داشت: جاسوسان اسرائیلی باید در اسرع وقت اعدام شوند.

وی در ادامه به افزایش شمار جاسوسان اسرائیلی در لبنان طی سال های گذشته هشدار داد. دبیر کل حزب الله لبنان ضمن انتقاد از دستگاه قضایی لبنان برخورد جدی تر نیروهای امنیتی با شبکه های جاسوسی رژیم صهیونیستی را خواستار شد.

سید حسن نصرالله با بیان این مطلب افزود: مهمترین هدف شبکه های جاسوسی اسرائیل ایجاد نفاق و دودستگی میان مردم و گروه های مختلف لبنان به ویژه جنبش های امل و حزب الله است.
 
وی در مورد جاسوسان بازداشت شده در شرکت مخابراتی "آلفا" گفت: اسرائیل بر هر چیزی که نام آن ارتباطات در لبنان است همچون تلفن همراه، بی سیم و اینترنت سیطره کامل دارند.
 
دبیر کل حزب الله لبنان تصریح کرد: جاسوسان اسرائیلی در زمان جنگ 33 روزه خدمات مستقیمی به دشمن ارائه کردند و در سایه خدمات آنها اماکنی بمباران شد که قرار نبود توسط دشمن هدف قرار گیرد.
 
خاطرنشان می شود نیروهای امنیتی لبنان شب گذشته یک جاسوس دیگر که در بخش ارتباطی و مخابراتی لبنان فعالیت می کرده است را بازداشت کردند. این سومین جاسوسی است که طی ماه های گذشته توسط نیروهای امنیتی لبنان بازداشت شده اند. پیش از نیروهای امنیت لبنان "شربل قزی" و جاسوسی با نام مستعار "طارق.ر" را که در شرکت مخابراتی آلفا فعالیت می کرده اند دستگیر کرده است.
کد خبر 1117721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha