۲۶ تیر ۱۳۸۹، ۱۲:۵۹

214 میلیارد ریال به ساخت جاده قزوین - الموت - تنکابن اختصاص یافت

214 میلیارد ریال به ساخت جاده قزوین - الموت - تنکابن اختصاص یافت

قزوین - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و ترابری استان قزوین از اختصاص 214 میلیارد ریال اعتبار به جاده قزوین، الموت به تنکابن خبر داد.

محمد امین نصراللهی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در قزوین گفت: نماینده دفتر مقام معظم رهبری در بازدید از جاده قزوین ـ الموت ـ تنکابن، نسبت به تأمین 60 میلیارد ریال اعتبار برای تسریع در ساخت جاده قزوین ـ الموت ـ تنکابن قول مساعد داد.
وی ادامه داد: با توجه به این مساعدت، اعتبار اختصاص یافته طی یک ماه آینده تخصیص می‌یابد.

مدیرکل راه و ترابری استان قزوین اضافه کرد: 144 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات وزارت راه و ترابری و 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات قسمت اول جاده قزوین، الموت به تنکابن تا پایان سال آینده به بهره‌ برداری برسد.

نصراللهی‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر جاده قزوین، الموت و تنکابن 47 درصد پیشرفت دارد که قسمت اول جاده به طول 62 کیلومتر هم اکنون در چهار قطعه از آزاد راه قزوین، کرج تا روستای شهرک الموت در دست احداث است.

وی  اظهار داشت:‌ همچنین قسمت دوم این طرح حد فاصل روستای شهرک تا شهرستان تنکابن در دست مطالعه است و عملیات اجرایی آن پس از تکمیل قسمت اول آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و ترابری استان قزوین یادآور شد: جاده قزوین، الموت به تنکابن یکی از طرح‌های ملی در دست اجرا در استان قزوین است که با ساخت آن مسیر استان‌های مرکزی و غربی کشور از قزوین به مازندران از حدود 350 کیلومتر به 150 کیلومتر کاهش می‌یابد. 

کد خبر 1117825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha