۲۹ تیر ۱۳۸۹، ۱۰:۲۲

با اهداف جنگ طلبانه؛

رژیم اسرائیل سامانه ضد موشکی "گنبد آهنین" را آبان ماه مستقر می کند

رژیم اسرائیل سامانه ضد موشکی "گنبد آهنین" را آبان ماه مستقر می کند

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در راستای اهداف توسعه طلبانه اعلام کرد: آزمایشها درباره سیستم ضد موشکی موسوم به "گنبد آهنین" تکمیل شده و استقرار آن آبان ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه هاآرتص در گزارشی به نقل از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نوشت: بر اساس آزمایشات انجام شده طی این هفته مشخص شد که سیستم ضد موشکی گنبد آهنین به طور موفقیت آمیز چندین موشک را به طور همزمان مورد هدف قرار می دهد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز گذشته طی بیانیه ای اعلام کرد: این سیستم ضد موشکی موشک های کوتاه و میان برد را رهگیری خواهد کرد وقرار است که در ماه نوامبر (اواسط آبان ماه) کار استقرار آن انجام می شود.

بر اساس این گزارش سامانه ضد موشکی گنبد آهنین برای اولین بار در امتداد مرز غزه و سپس در مرز میان سرزمین های اشغالی و لبنان مستقر می شود.

مقامات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرده اند: انتظار می رود که اسرائیل چندین سیستم دفاع موشکی از جمله سامانه ضد موشکی  "گنبد آهنین" را برای مقابله در برابر تهدیدهای موشکی، "تسمه اتصال دیوید" را برای مقابله در برابر موشک های میان برد و "شمشیر" را برای مقابله در برابر موشک های دوربرد بسازد.  

باید یادآور شد که اقدامات موشکی رژیم صهیونیستی نشان می دهد این رژیم همچنان در مسیر توسعه طلبی در منطقه گام بر می دارد.

کد خبر 1119808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha