۲۶ شهریور ۱۳۸۳، ۱۱:۰۱

بر اساس جديدترين آمارها و بر خلاف ادعاي واهي مراكز صهيونيستي ؛

جمعيت يهوديان جهان تنها 13 ميليون نفر است

بر اساس تازه ترين آمار ، جمعيت يهوديان جهان به مرز 13 ميليون نفر رسيده كه حدود 5/5 ميليون آن در فلسطين اشغالي ساكن هستند. اين در حالي است كه بوقهاي تبليغاتي رژيم صهيونيستي تلاش مي نمايند تا به دروغ ضمن جلوه دادن يهوديان به عنوان طرفداران صهيونيسم ، آمار يهوديان را به مراتب بيش از اين مطرح كنند .

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه القدس چاپ فلسطين اشغالي، داده هاي جديد مركز آمار اسرائيل جمعيت يهوديان ساكن در اسرائيل(مناطق اشغالي 1948) را حدود 5/5 ميليون نفر اعلام كرده است.

بر اين اساس يهوديان 81 درصد جمعيت اسرائيل را تشكيل مي دهند . جمعيت اين رژيم در سال گذشته 110 هزارنفر افزايش يافت.

نرخ رشد جمعيت يهوديان در سرزمينهاي اشغالي درمقايسه با سال گذشته 6/1 درصد كاهش يافته است .

درسال جاري عبري نيز 22 هزار مهاجر جديد به اسرائيل مهاجرت كرده اند كه نيمي از آنها از جمهوري هاي شوروي سابق ، 15 درصد از اتيوپي ، 9 درصد از فرانسه و بقيه از كشورهاي ديگر وارد مناطق اشغالي شده اند . اين رقم در سال گذشته عبري 27 هزار يهودي بود كه نشان از كاهش روند مهاجرت به اسرائيل دارد .

 بر اساس گزارش آژانس جهاني يهود جمعيت يهوديان در جهان درحال حاضر به حدود 13 ميليون نفر مي رسد كه 67/5 ميليون نفر در آمريكاي شمالي، حدود 16/1 ميليون نفر در اروپا ، 413 هزار تن در جمهوري هاي سابق شوروي ، 401 هزار تن در آمريكاي جنوبي ، 107 هزار تن در استراليا و نيوزيلند، 84 هزار تن در آفريقا، 19 هزار تن در آسيا و بقيه يعني بيش از 5 ميليون نفر در اسرائيل بسر مي برند.

شايان ذكر است بر اساس يك نظرسنجي كه موسسه هانوخ اسميت در روزنامه يديعوت آحارونوت منتشر كرده بود، بيش از 20 درصد يهوديان ساكن در سرزمينهاي اشغالي به علت ناامني و احساس وحشت تمايلي به زندگي در تل آويو ندارند و خواهان خروج از مناطق اشغالي هستند .
بر اساس اعلام موسسه آمار رژيم صهيونيستي از سال 1948 ميلادي (سالروز غصب فلسطين توسط صهيونيست ها و تشكيل رژيم اسرائيل) تاكنون حدود670 هزار اسرائيلي خاك فلسطين اشغالي را ترك كرده اند در حالي كه يك عضو پارلمان اين رژيم(كنيست) اين تعداد را بين يك تا يك و نيم ميليون تن اعلام كرده بود.

شايان ذكر است به علت ناتواني مقامات رژيم صهيونيستي در تامين امنيت شهروندان اسرائيلي اين روند رو به افزايش است .
شارون نخست وزير رژيم صهيونيستي در سفراخير خود به روسيه  تلاش زيادي كرد تا هزاران يهودي را كه از مناطق اشغالي به روسيه بازگشته اند براي بازگشت مجدد به اسرائيل متقاعد كند اما تلاش هاي وي با شكست مواجه شدهمچنين درخواست شارون از يهوديان فرانسه براي مهاجرت به اسرائيل با پاسخ منفي آنها مواجه شد انتفاضه ملت فلسطين يكي از مهمترين انگيزه هاي صهيونيست هاي مناطق اشغالي براي ترك اين منطقه و بازگشت به كشورهاي اصلي خود بوده است.




کد خبر 112286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha