۴ مرداد ۱۳۸۹، ۱۶:۵۳

آیت الله صفایی بوشهری:

نگاه و امید مردم بوشهر به تیم شاهین است

نگاه و امید مردم بوشهر به تیم شاهین است

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: علاقه مردم استان بوشهر به فوتبال و به تیم شاهین ریشه ای تاریخی دارد و امروز نگاه و امید مردم این استان به شماست.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شاهین بوشهر افزود: برای خوشحالی مردم همه تلاش خود را بکار گیرند و پرچم پیروزی را از اول محکم به زمین بزنید چرا که پیروزی شما در بازی فردا بهار مردم استان بوشهر است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تیم شاهین 40 تا50 درصد نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته و قوی تر شده و این نوید دهنده فصل پربارتری برای شاهین بوشهر خواهد بود.

امام جمعه بوشهر خطاب به بازیکنان گفت: شما همگی نماد تمام تاریخ فوتبال این استان هستید و تمام تاریخ فوتبال استان در ساق های شما خلاصه شده است و امیدواریم امسال با مدیریت جدید و خلاق با بهره گیری از بازیکنان سابق و جدید بتوانید موجبات اعتلای استان بوشهر در عرصه ورزش را فراهم آورید.

صفایی بوشهری با بیان اینکه قدمت فوتبال در بوشهر به قدمت قوتبال در کشور است، گفت: فضای استان بوشهر یک فضای ورزشی است و مردم این استان به ورزش و به ویژه فوتبال بسیار اهمیت می دهند.

وی با بیان اینکه ورزش در قرن 18و19 میلادی بعنوان یک کار جنبی انسان و سرگرمی مطرح بود، گفت: اما اکنون ورزش به  عنوان یک پدیده بسیار تاثیرگذار در جسم و روح و فضای بین المللی نقش ایفا می کند و نقش مهمی در عرصه های صنعت، فرهنگ، درآمد زایی، سیاست و امنیت دارد و محدود به چهارچوب ورزشگاه و باشگاه نیست.

امام جمعه بوشهر گفت : ورزش باعث افزایش رشد امید در جامعه و جلوگیری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی است و نقش بسزایی را در توسعه فکری و اجتماعی جامعه ایفا می کند.

صفایی بوشهری تیم فوتبال شاهین بوشهر را نماد ورزش استان بوشهر عنوان کرد و خواستار حمایت بیشتر مسئولان استانی و کشوری از تیم فویتال شاهین پارس جنوبی بوشهر شد.

کد خبر 1123714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha