۲۴ مرداد ۱۳۸۹، ۱۴:۳۵

دوره آشنایی با "داستان نویسی فلسفه برای کودکان" برگزار می شود

دوره آشنایی با "داستان نویسی فلسفه برای کودکان" برگزار می شود

ثبت نام در دوره آموزشی "داستان نویسی فلسفه برای کودکان" که به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود تا 15 شهریور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، گروه فکرپروری برای کودکان و نوجوانان (فبک) پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، دوره‌های آشنایی با داستان‌نویسی فلسفه برای کودکان و نوجوانان را شامل سه دوره "آشنایی با برنامه های فبک و داستان های فلسفه برای کودکان"، "ویژگی های داستان های فلسفه برای کودکان" و "نقد و بررسی داستان های فلسفه برای کودکان" برگزار می کند.

ثبت نام در این دوره در دو مرحله انجام می گیرد. مرحله نخست تا 15 شهریور ادامه دارد شامل ارسال فرم به آدرس fabak@ihcs.ir است و و تا یک هفته پس از ثبت نام اولیه، ثبت نام نهایی انجام می گیرد.

کلاس های آموزشی با ظرفیت هر دوره 30 نفر هفته پایانی شهریور در سه روز به صورت فشرده برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را پشت سر بگذارند گواهی پایان دوره داده می شود.

برخی از چهره های ادبی و دانشگاهی که به عنوان مدرس در کلاس ها حضور دارند مژگان رشت چی، مهرنوش هدایتی، سعید ناجی، حسین شیخ رضایی، تاج الدینی، لیلا حبیبی و ...هستند.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در تهران، بزرگراه کردستان، خیابان شصت و چهار واقع شده است.

کد خبر 1134143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha