۲۵ مرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۲۳

رادیو اینترنتی "صدای شهدا" در گلستان راه اندازی شد

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: پس از گذشت 31 سال از پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار برنامه " صدای شهدا " در اینترنت و رادیوی استان گلستان راه اندازی شد.

طالع زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان افزود: طرح رادیو اینترنتی برای اولین بار در استان راه اندازی شد که موجب استقبال فراوان شده است.

وی اظهار داشت: همچنین سایت نوید شاهد سوژه های ایثار و شهادت، قربانیان شیمیایی را با سه زبان اصلی انگلیسی، عربی و فارسی راه اندازی شد و ترجمه به سه زبان محلی استان نیز در حال انجام است.
 
وی از راه اندازی سامانه پیامک برای مقابله با جنگ نرم خبر داد و گفت: 35 هزار نفر در ماه گذشته به این سامانه مراجعه کردند و پیامهای آسمانی از مردن آسمانی را بررسی کردند و تفالی بر وصیتنامه شهدای استان زدند.
 
زارعی اقدامات هنری و نمایشی، برگزاری اولین جشنواره فیلمهای کوتاه مستند با موضوع ایثار و شهادت در سراسر کشور، نمایش تله فیلم با اعتباری بیش از 200 میلیون ریال، راه اندازی گروه های تئاتر بنیاد شهید از اقدامات این معاونت است.
 
معاون پژوهشی و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: کتابخانه تخصصی این معاونت حدود پنج هزار جلد کتاب در زمینه های اسلام، تاریخ اسلام، دفاع مقدس و ... دارد.
 
وی یادآور شد: نصب تندیس سرداران در پارکها و مراکز استان، احداث موزه آثار شهدای استان، برگزاری همایش خادمین یادواره شهدا و برگزاری نشستهای علمی از دیگر برنامه های در دست اقدام است.
کد خبر 1134546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha