۲۵ مرداد ۱۳۸۹، ۱۷:۵۱

230 کودک نیازمند توسط بنیاد کودک ارومیه حمایت می شوند

ارومیه - خبرگزاری مهر: مسئول موسسه خیریه بنیاد کودک ارومیه گفت: در حال حاضر بیش از 230 کودک نیازمند با استعداد استان تحت پوشش خدمات رفاهی حمایتی موسسه خیریه بنیاد کودک ارومیه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، رویا چگینی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با بیان این مطلب اظهارداشت: این کودکان از بین هزار کودکی انتخاب شده اند که جزو شاگردان ممتاز با استعداد مدارس خود هستند اما توان مالی ادامه تحصیل ندارند.

وی ادامه داد: بنیاد کودک با خدمات حمایتی خود این دانش آموزان را تحت پوشش قرار داده است و ماهانه50 تا 100 هزار تومان به آنها کمک مالی می کند.

چگینی از حمایت بیش از 80 کودک مبتلا به سرطان و بیماریهای لاعلاج هم خبر داد و بیان داشت: تمام مراحل شیمی درمانی و رادیولوژی، تامین دارو و هزینه های اقامتی توسط بنیاد کودک  تامین می شود.

مسئول موسسه خیریه بنیاد کودک ارومیه، کمک سازمانها و نهادهای دولتی و مشارکت خیرین را از عمده منابع  تامین درآمد این موسسه عنوان و اضافه کرد: در صورت مشارکت بیشتر خیرین بنیاد کودک می تواند کودکان بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

پس از این جلسه خبرنگاران از مرکز اقامتی بنیاد کودک که با مشارکت خیرین برای اسکان خانواده کودکان سرطانی تحت درمان احداث شده است بازدید کردند.

کد خبر 1135006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha