۲۷ مرداد ۱۳۸۹، ۱۶:۵۲

توسلی:

شهرداری به تنهایی قادر به رفع مشکلات بهداشتی "تنگک" ها نیست

شهرداری به تنهایی قادر به رفع مشکلات بهداشتی "تنگک" ها نیست

بوشهر - خبرگزاری مهر: سرپرست شهرداری بوشهر گفت: با توجه به انبوه به مشکلات در مناطق سه گانه تنگک بوشهر شهرداری این شهر توانایی رفع مشکلات این مناطق به ویژه مشکلات بهداشتی و رفاهی آن را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، فضل الله توسلی بعد ازظهر چهارشنبه در جریان بازدید از منطقه مرحوم تنگک بوشهر افزود: شهرداری به تنهایی نمی تواند برای برطرف کردن انبوه مشکلات این مناطق اقدام کند و نیاز به یک مشارکت دسته جمعی در مدیریت استان دارد.

وی با اشاره به وضعیت مجاورت تنگک ها با نیروگاه اتمی بوشهر، اظهار داشت: از عمده مشکلات تنگک ها وضعیت جاده منتهی به نیروگاه است که نبود کانال هدایت آبهای سطحی و وضعیت فضای سبز و روشنایی این جاده مشکلات مردم این منطقه را دوچندان کرده است.

سرپرست شهرداری بوشهر گفت: در تنگکها با وجود آن همه سابقه تاریخی و مبارزاتی مشکلات عمده ای وجود دارد که حل نشدن آنها می تواند اهالی این مناطق از شهر را با مشکلات عدیده بهداشتی و رفاهی روبرو کند.

توسلی گفت: امیدواریم علاوه بر مدیران استانی، مسئولین نیروگاه نیز به طور ویژه این مناطق که در حریم آنها واقع شده است را دیده و اعتباراتی خاص جهت رفع مشکلات آن تخصیص دهند.

تنگک از مناطق محروم بوشهر است که از سه منطقه به نام تنگک 1 تا 3 تشکیل شده است و در هفت کیلومتری نیروگاه اتمی بوشهر قرار دارد.

کد خبر 1136246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha