۱۰ شهریور ۱۳۸۹، ۱۶:۳۷

چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران فراخوان داد

چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران فراخوان داد

استان تهران - خبرگزاری مهر: چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران با عنوان لحظه پروانگی فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار مهر در ورامین، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران این جشنواره را در چهار بخش شعر دفاع مقدس (جایزه ادبی مرحوم دکتر قیصر امین پور)، بهره گیری شعر دفاع مقدس از مضامین و مفاهیم عاشورایی (جایزه ادبی مرحوم دکتر سید حسین حسینی)، شعر مقاومت ملل (جایزه ادبی قدس) و شعر کودک و نوجوان دفاع مقدس برگزار می کند.

شرایط شرکت در این جشنواره نیز به شرح زیر اعلام شده است: محدودیتی از نظر نوع و قالب اشعار وجود ندارد؛ محدودیت سنی برای شاعران وجود ندارد؛ اشعار ارسالی قبلاً برای شرکت درکنگره ها و جشنواره ها ارائه نشده باشند و همچنین در نشریات، کتاب یا مجموعه های گروهی چاپ نشده یا برای چاپ ارائه نشده باشند.

در ادامه شرایط شرکت کنندگان در چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران آمده است: تعداد آثار ارسالی در هر بخش حداقل دو و حداکثر شش اثر است؛ شاعرانی که محل سکونت، تحصیل یا اشتغال آنها در حیطۀ جغرافیایی جنوب شرق استان تهران شامل ورامین، پاکدشت، پیشوا، قرچک، شریف آباد، قیامدشت، جوادآباد و ... قرار دارد، مجاز به شرکت در جشنواره هستند و ارسال فرم پر شده فراخوان به همراه آثار ارسالی، الزامی است.

این فراخوان می افزاید: هر یک از آثار، تایپ شده بر روی یک طرف کاغذ A4 یا با خط خوانا درج شود؛ برروی هر برگه آثار، مشخصات کامل شاعر و شماره تماس وی ذکر شود؛ یک قطعه عکس 3 در 4 و شرح خلاصه ای از فعالیتهای ادبی در صورت داشتن آثار چاپ شده و یا کسب رتبه درجشنواره های دیگر، عناوین آثار چاپ شده و رتبه های کسب شده در جشنواره ها با ذکر تاریخ، ارائه شود.

مهلت ارسال آثار تا 15 آبان 1389 به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در ورامین، خیابان شهدا، جنب بانک رفاه، اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران، دورنگار 2269229 و 2269773 - 0291، پست الکترونیکی Varamin@Sajed.ir یا صندوق پستی 389-33715 عنوان شده است.

در این فراخوان در خصوص جوایز جشنواره آمده است: به تمامی شرکت کنندگان در جشنواره، لوح یادبود و به برگزیدگان هر بخش، جوایز نفیسی همراه با لوح تقدیر و تشکر و تندیس یادبود اهدا خواهد شد.

نفرات اول هر بخش نیز جهت شرکت در جشنواره سراسری شعر دفاع مقدس به دبیرخانه کشوری این جشنواره معرفی خواهند شد و آثار برگزیده درقالب کتاب، منتشر می شود.

کد خبر 1144001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha