۲۲ شهریور ۱۳۸۹، ۱۵:۲۲

تبلیغات اسلامی زنجان:

اهانت به قرآن، اهانت به تمام انبیاء الهی است

اهانت به قرآن، اهانت به تمام انبیاء الهی است

زنجان - خبرگزاری مهر : شورای تبلیغات اسلامی استان زنجان در بیانیه ای اهانت کشیش آمریکایی به قرآن را محکوم کرد و اهانت به قرآن را اهانت به تمام انبیاء الهی خواند.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، در این بیانیه آمده است: حادثه اهانت و سوزاندن قرآن کریم آنچنان اهانت آمیز بود که دل همه مسلمانان و آزادگان جهان را به درد آورد و نشان داد که در دنیای امروز کسانی هستند که در مقابل خدا صف آرایی کرده و پرچم کفر ، ارتداد و شیطان را با خود به یدک می کشند.

این بیانیه یادآور می شود: بار دیگر مدعیان دروغین به اصطلاح آزادی و دموکراسی، با اهانت به قرآن کریم، این کتاب بزرگ الهی به اعتقادات بیش از یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان توهین کردند.

اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان ضمن محکوم کردن این حادثه تأسف برانگیز اعلام می دارد: قرآن کریم معجزه جاویدان پیامبر بزرگ اسلام پس از نزولش از ساحت قدسی تا انقراض عالم همچنان چراغ و راههای بشر برای رهایی از جهل و نادانی است و امید است که خداوند متعال با تعجیل در فرج امام عصر (عج) به این هتاکی ها بی شرمانه خاتمه دهد.

همچنین سپاه انصارالمهدی زنجان، اتحادیه مؤسسات قرآنی و مردمی استان زنجان، کانون مساجد استان زنجان و شورای هماهنگی تبلیغات استان زنجان با صدور بیانیه  توهین به قران کریم را محکوم کردند.

همچنین قرار است طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران زنجان عصر دوشنبه با تجمع خود اعتراض خود را به این اهانت اعلام  کنند.

کد خبر 1150409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha