۲۵ شهریور ۱۳۸۹، ۱۱:۱۴

پرویزی خبر داد:

جشنواره "جلوه‌های فرهنگ رضوی" برگزار می‌شود

جشنواره "جلوه‌های فرهنگ رضوی" برگزار می‌شود

دبیر هفدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریها از برگزاری جشنواره "جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاریهای کشور" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پرویزی ضمن اعلام خبر برگزاری همزمان این جشنواره با هفدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاریها گفت: مطابق معمول سال گذشته و براساس هماهنگی دبیرخانه جشنواره بین المللی فرهنگی - هنری امام رضا (ع) کلیه نویسندگان و فعالان عرصه مطبوعات و خبرگزاریهای کشور می‌توانند آثار خود را در زمینه‌ جلوه‌های فرهنگ رضوی که از 21/6/88 تا 31/6/89 در مطبوعات و خبرگزاریها انتشار یافته است به دبیرخانه جشنواره هفدهم مطبوعات ارسال کنند.

وی افزود: ارسال آثار با عناوین مقاله و یادداشت اول، تیتر، عکس (عکس خبری و غیرخبری و گزارش تصویری)، خبر، گزارش (گزارش خبری و غیرخبری و توصیفی) و مصاحبه (مطابق با موضوع فرهنگ رضوی) قابل پذیرش است.

بر اساس این اطلاعیه علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 10/7/89  براساس ضوابط مندرج در فرم فراخوان دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان فجر، رو به روی بیمارستان جم، کوچه مدائن، پلاک 11، دبیرخانه جشنواره مطبوعات ارسال کنند.

ضمناً فرم فراخوان شرکت در جشنواره "جلوه‌های فرهنگ رضوی در مطبوعات و خبرگزاریها" از طریق سایت جشنواره هفدهم به آدرس www.pressfestival.ir  در دسترس علاقمندان است.

کد خبر 1151944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha