۱ مهر ۱۳۸۹، ۱۰:۲۰

امام جمعه بوشهر:

تصمیمی واحد برای عفاف و حجاب گرفته شود

تصمیمی واحد برای عفاف و حجاب گرفته شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی استان در یک نشست کارشناسانه تصمیمی واحد در ارتباط با عفاف و حجاب بگیرند و قوانین آن را مکتوب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی در حکم قانون است، اظهار داشت: راهکار اجرایی این اقدام باید ترسیم و موانع اجرایی آن برطرف، ضمن اینکه باید مراعات شود روحیه نشاط و شادابی و امید به مردم ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر احیا شده است، اضافه کرد: کمیسیون امنیتی شورای فرهنگ عمومی استان موانع عملی و نظری رعایت عفاف و حجاب مردان و زنان را بررسی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر تشکیل کارگروه برگزاری جشن هسته ‌ای در بوشهر اظهار داشت: تبلیغات گسترده در ارتباط با اعزام کشتی احسان به رنگ ولایت نیز باید در سطح استان انجام شود.

استاندار بوشهر نیز گفت: امروز دغدغه همه مسئولان نظام، عفاف و حجاب به شمار می رود چراکه این دغدغه به موضوعی مهم در کشور تبدیل شد است.

محمدحسین جهانبخش افزود: موضوع عفاف و حجاب نسل سوم و چهارمی‌ها دغدغه ما هستند و این به معنای این است که به وظایف اعتقادی و باوری خود عمل نکردیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: رسانه‌ها، علما، حوزه‌های علمیه، مدارس، دانشگاه‌ها و همه متولیان امر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مسئول هستند.

وی با اشاره به ظرفیتهای استان بوشهر در ساحل اظهار داشت: شهرداری با نظارت حوزه معاونت عمرانی استانداری بوشهر باید 20 نقطه از ساحل بوشهر را برای تفریح و شنای مردم ساماندهی کند.

کد خبر 1157029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha