۵ مهر ۱۳۸۹، ۱۳:۴۵

با حضور دبیر و شهردار منطقه 7/

طالب نعمت‌پور تجلیل شد

طالب نعمت‌پور تجلیل شد

عضو پیشین تیم ملی کشتی و عضو شورای شهر تهران در مراسمی از طالب‌نعمت‌پور عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم علیرضا دبیر عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و قهرمان کشتی آزاد جهان با بیان اینکه نگاه مردم به کشتی نسبت به سایر ورزش ها متفاوت بوده و هست و همیشه شاهد علاقه مردم به این ورزش هستیم اظهار داشت: این ورزش ریشه تاریخی دارد و این مهم وظیفه ورزشکاران در این عرصه را سنگین تر می کند.

وی در ادامه به کسب قهرمانی ها و مدال های رنگین توسط طالب نعمت پور قهرمان و پهلوان کشتی فرنگی در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: با توجه به شناختی که از این قهرمان دارم چنانچه با حریف رژیم غاصب اسرائیلی قرعه به نامش نمی افتاد می توانست یکی از مدال های جهانی را در این مسابقه بزرگ (مسابقات جهانی کشتی فرنگی در کشور روسیه)کسب کند و کار بزرگی کرد چرا که گذشت از تمرینات و تلاش های یکساله و کسب مدال کار دشواری است.

دبیر در ادامه ضمن قدردانی از شهرداری گفت:طی 4 سال اخیر شاهد قدم های بزرگی از سوی شهرداری در عرصه ورزش کشور هستیم ولی هنوز این میزان کافی نبوده و تهران دربرخورداری از امکانات ورزشی در مقایسه با پایتخت های جهان همچنان فقیر است.

وی با تاکید این موضوع که تنها شهرداری متولی امر ورزش نیست افزود: ولی همیشه شهرداری در این مهم نسبت به سایر ارگان ها پیش قدم بوده و در تمامی مباحث مربوط به ورزش حضور فعالی را داشته  و منطقه هفت نیز از جمله مناطق زحمت کش در این عرصه بوده است.

در ادامه پژمان پشمچی زاده شهردار منطقه هفت، با اظهار خرسندی از سکونت دو ورزشکار نامدار کشور در منطقه 7 گفت: طالب نعمت‌پور پهلوان بزرگ کشور است که توانست با صرف نظر از رویارویی با حریف اسراییلی خود باردیگر مشتی محکم بردهان این  اشغالگر بکوباند.

وی ادامه داد: این قهرمان و پهلوان کشور توانست دل ملتی را شاد کند و این لطف بزرگی است که خداوند به هر کسی اعطا نمی کند.

پشمچی زاده افزود: برای من که همیشه پیگیر خبرهای کشتی هستم و می دانم این قهرمان وقتی توانسته در جایزه بزرگ باکو مدال طلا را کسب کند و حریفان بزرگ خود را شکست دهد هیچ شک و تردید به جای نخواهد گذاشت که در این مسابقه نیز می توانست کسب مدال کند ، در چنین شرایطی با صرف نظر از گرفتن کشتی کار بسیار بزرگی را کرد.

در ادامه طالب نعمت پور قهرمان و پهلوان کشتی فرنگی کشوردر عرصه جهانی گفت: وقتی شنیدم با حریف اشغالگر کشور قدس در دوره اول این رقابت ها قرار گرفته ام از یکسو خوشحال شدم که بار دیگر حمایتمان را به گوش جهانیان از کشور مظلوم فلسطین می‌رسانیم و از سوی دیگر از اینکه زحمات شبانه روزی ام برای کسب مدال را ازدست داده  بودم اشک در چشمانم حلقه زد.

وی هدف اصلی خود را آماده سازی برای مسابقات کشتی آسیایی و کسب مدال در این مسابقات عنوان کرد و افزود: برای این مسابقات 53 روز فرصت دارم و با تمرینات شبانه روزی به آمادگی کامل  برای کسب مدال رسیده ام.

در این مراسم از طالب نعمت پور و محمد قربانی  دو قهرمان کشتی فرنگی کشور در عرصه جهانی  توسط شهردار منطقه هفت و با حضور علیرضا دبیر و طلوعی شهردار منطقه پنج، قائم مقام، معاونین و مدیران منطقه با اهدا لوح و حلقه گل قدردانی شدند.

کد خبر 1159143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha