۲۱ مهر ۱۳۸۹، ۱۸:۴۶

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اردبیل منصوب شد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اردبیل منصوب شد

اردبیل - خبرگزاری مهر : وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درحکمی منصور شرفی را به عنوان سرپرست فرهنگ و ارشاد استان اردبیل منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در اردبیل، سید محمد حسینی در این حکم با تشکر از زخمات عظیم ابراهیم ‌پور مدیر کل سابق این اداره کل آورده است: تعامل با اهل فرهنگ و هنر و مردم دانا و توانا و مسئولان گوهر خصلت و با اصالت کمترین رهاورد حضور شما می‌تواند باشد و اردبیل با مردمی مومن، شجاع و ولایتمدار برایتان فرصت مغتمی به وجود می‌آورد که در راستای تحقق آرمان‌های ناب و متعالی انقلاب اسلامی گام بردارید.

در ادامه این حکم خطاب به شرفی آمده است: توانمندی‌های متعهدانه و مدیریت مسئولانه جنابعالی سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی‌های لازم برای تصدی امور فرهنگی و هنری است و از این رو به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل منصوب می‌شوید.

این حکم می افزاید: گام نهادن درمسیر فرهنگ علاوه برعزمی برخواسته از تعهد و ایثار گام‌هایی محکم و استوار و بصیرتی دین ‌مدارو پرعیار می‌طلبد، از درگاه باری ‌تعالی مسئلت دارم که شما و علاقمندان به اعتلای فرهنگ و هنر میهن اسلامی‌ما را توفیقات روزافزون و بهروزی بسیار عطا فرماید.

منصور شرفی پیش از این معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل را بر عهده داشت و به مدت شش سال به عنوان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس ‌آباد فعالیت فرهنگی و هنری داشت.
 

کد خبر 1170498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha