۲ آبان ۱۳۸۹، ۱۰:۲۴

5 آبان امسال؛

نام آوران ورزش آذربایجان شرقی تجلیل می شوند

نام آوران ورزش آذربایجان شرقی تجلیل می شوند

تبریز - خبرگزاری مهر: مدیر کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی اعلام کرد: پنجم آبان ماه جاری، قهرمانان و نام آوران ورزش استان تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، سید محمد شروین اسبقیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سال همت مضاعف و کار مضاعف و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و طی سیاستهای مدون اداره کل از قهرمانان جهانی، بین المللی، آسیایی و کشوری، مربیان، سرپرستان و داوران در بین سالهای 88 تا 89 تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی در ادامه گفت : ورزش به عنوان زیرساختی اصولی برای توسعه در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و ورزش موجب آمادگی جسمانی است و از این طریق می‌توان به رشد و توسعه افراد جامعه دست یافت و صرف بودجه در ورزش، هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است که نتایج آن درسلامت افراد جامعه تاثیر خود را نشان می‌دهد.

اسبقیان در ادامه گفت: زنان و مردان بزرگ ایران اسلامی زمانی که در منسب و سکوی قهرمانی می ایستند تمام جوانان این مرزو بوم به عنوان الگو به آنان نگاه می کنند.

وی در ادامه گفت: یادی کنید از قهرمان و پهلوان تختی که امروز پس از سالها نام و یاد این پهلوان نور می افشاند و تختی یک قهرمان بود، تختی مظهر ادب، مظهر شرافت، مظهر دینداری و مظهر وطن پرستی و امروز قهرمانان ما در صحنه های ملی و بین المللی باید در تدوام نام و یاد تختی و تختی ها تلاش و کوشش کنند.

سید محمد شروین اسبقیان تلاش و کوشش خادمان ورزش کشور و استان در توسعه فضاهای ورزشی را بسیار ارزشمند و مهم دانست و گفت: تلاش و حمایت همه جانبه مسئولین استان برای افزایش سرانه ورزشی استان و رسیدن به متراژها و معیارهای بین المللی را باید ستود و دست این عزیزان را فشرد.

مدیر کل تربیت بدنی آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم برای همیشه پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه های بین المللی ورزشی بدست قهرمانان میهن دوست بدست ایرانی بدست شجاع مردانی که رسالت عظیمی که در دنیا دارند برافراشته و سربلند بماند .

مراسم تجلیل از نام آوران و قهرمانان ورزش آذربایجان شرقی روز چهار شنبه پنجم ابان ماه 89 از ساعت 16 در تالار فتح خیبر استادیوم تختی تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1176974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha