۲ آبان ۱۳۸۹، ۱۴:۵۸

مردم بوشهر ناظر افتخاری طرح هدفمندی یارانه ها باشند

مردم بوشهر ناظر افتخاری طرح هدفمندی یارانه ها باشند

بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول طرح هدفمندکردن یارانه ها در استان بوشهر گفت: نظارت بر اجرای هرچه بهتر طرح هدفمندسازی یارانه ها وظیفه تمامی مسئولین و اقشار جامعه است به همین خاطر از مردم این استان می خواهیم که ناظر افتخاری ما در اجرای این طرح باشند.

به گزارش خبرنگار مهر در خورموج، عبدالحمید رسولی بعد از ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی نظام هدفمند کردن یارانه ها در شهر خورموج افزود: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه از مهمترین و پیچیده ترین طرحهایی است که بعد از انقلاب اسلامی به مرحله اجرا در خواهد آمد که بهبود معیشت و زندگی مردم را به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: طرح هدفمند کردن یارانه ها یکی از طرحهای مهم و اساسی دولت در جهت تحول بزرگ اقصادی به شمار می رود که نیازمند همه دستگاه های اجرایی، اداری و همراهی همه اقشار مردم تشکلهای غیر دولتی است.

مسئول طرح هدفمندکردن یارانه ها در استان بوشهر گفت: در این کارگاه آموزشی اهداف، ضرورتها، تاریخچه اجرای طرح در نقاط مختلف دنیا و دستاوردهای بزرگ اقتصادی و نحوه اجرای قانون تشریح و سعی می شود از این تشکلهای غیر دولتی به مردم اطلاع رسانی شود تا آثار و تبعات اجرای طرح در سطح جامعه موجب نگرانی و دغدغه هایی شده، کاهش یابد و به حداقل برسد.

کارشناس اجرایی طرح نظام هدفمند یارانه های استان بوشهر نیز گفت: آثار روانی و منفی که در جامعه از بابت اجرای این طرح ایجاد شده موجب شده است که مردم با نگرانی و دغدغه بسیار این طرح را پیگیری کنند.

سکینه خوش منش افرود: برخی دلالان و واسطه ها نیز با سوءاستفاده از این آثار منفی و روانی ایجاد شده به صورت مستمر در حال افزایش قیمت بعضی از کالاها و خدمات هستند که باید با جدیت با آنها برخورد کرد.

کد خبر 1177261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha