۸ آبان ۱۳۸۹، ۱۴:۵۰

در برگزاری کنگره شهدا؛

20 برنامه در مراکز آموزش عالی همدان برگزار می شود

20 برنامه در مراکز آموزش عالی همدان برگزار می شود

همدان - خبرگزاری مهر: دبیر کمیته دانشجویی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همدان گفت: همزمان با برگزاری کنگره سرداران شهید استان همدان 20 برنامه متنوع فرهنگی و هنری در مراکز عالی این استان به اجرا گذاشته می شود.

محمود قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان افزود: 23 هزار دانشجو از دانشگاه های بوعلی سینا، آزاد اسلامی، علمی کاربردی و پیام نور استان همدان در برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های دانشجویی شرکت دارند.

وی اظهار داشت: در مجموع 31 واحد دانشگاهی در استان همدان با بسیج امکانات خود برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همکاری دارند.

قاسمی افزود: برپایی نمایشگاه ویژه دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای دانشجو و نشست های هم اندیشی با دانشجویان در خصوص دفاع مقدس، از برنامه های ویژه کمیته دانشجویی کنگره شهدای استان همدان است.

قاسمی اظهار داشت: مراکز دانشگاهی استان همدان در دوران دفاع مقدس با حضور فعال در کنار رزمندگان اسلام با دشمنان، 70 شهید تقدیم اسلام کرده اند که هدف از فعالیت های کمیته دانشجویی تجلیل سزاوارانه از مقام شامخ این شهداست.

دبیر کمیته دانشجویی کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همدان با بیان اینکه دانشجویان در زمان برگزاری کنگره با غباروبی مزار شهد، حضور در آیین های پر فیض دعای کمیل، دعای توسل و دعای ندبه مقام شامخ شهدا را گرامی می دارند، اضافه کرد: برگزاری شب خاطره و دیدار با خانواده معظم شهدا نیز از برنامه های جنبی این کمیته در طول برگزاری کنگره است.

قاسمی خاطرنشان کرد: هزار و 100 دانشجو به نمایندگی از سایر دانشجویان در نشست های اجلاسیه کنگره شرکت می کنند.

کد خبر 1181138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha