۱۰ آبان ۱۳۸۹، ۱۲:۳۶

جان کارپنتر " دارک چایلد" را می‌سازد

جان کارپنتر " دارک چایلد" را می‌سازد

جان کارپنتر فیلمساز نامدار ژانر وحشت به زودی فیلمی با عنوان " دارک چایلد " می‌سازد.

به گزارش مهر از امپایر آنلاین " دارک چایلد" اقتباسی است از مجموعه کتاب های مصوری با همین نام نوشته رندی کوئین که در اواخر دهه 1990 منتشر و با موفقیت فراوانی در بازار نشر مواجه شد.

فیلم داستان زنی جوان به نام آریل چایلد را روایت می کند که کابوس‌هایی وحشتناک او را آزار می دهد.این کابوس‌ها به تدریج او را به هیولایی خطرناک با قدرت های ماوراء الطبیعه تبدیل می کند.

کارپنتر در این باره گفت : شخصیت آریل چایلد داستان‌های رندی کوئین پخته‌ترین شخصیت زنانه ژانر هراس است که از زمان ساخت فیلم لوری استراود در فیلم " هالووین" دیده‌ام.آوردن شخصیت آریل و راز‌هایش جلوی دوربین سینما احتمالا برای همه ما هیجان انگیز خواهد بود.

رندی کوئین نیز در این زمینه گفت : از شنیدن این خبر که جان کارپنتر می خواهد بر اساس داستان من فیلم بسازد بسیار هیجان انگیز است. کارپنتر مهم‌ترین و نامدار‌ترین کارگردان ژانر وحشت و خالق آثاری به یاد ماندنی چون " هالووین" و " چیز" است.این که کارپنتر از من دعوت به عمل آورده تا در نگارش فیلمنامه اقتباسی هم با او همکاری کنم فوق‌العاده است.

هنوز زمان نگارش فیلمنامه ، انتخاب بازیگر و اکران فیلم مشخص نشده اما کارپنتر مایل است از امبر‌هرد بازیگر فیلم " زندان" در این فیلم استفاده کند.

کد خبر 1182737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha