۱۸ آبان ۱۳۸۹، ۱۲:۰۳

سمینار ملی راهداری زمستانی در شیراز برگزار می شود

سمینار ملی راهداری زمستانی در شیراز برگزار می شود

شیراز - خبرگزاری مهر: سمینار ملی راهداری زمستانی به مدت دو روز از سوم آذر ماه در شیراز برگزار می شود.

مدیر کل راه و ترابری فارس در گفتگو با خبرنگار مهر در شیراز توضیح داد: برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف مشخص شده از جانب وزارت راه و ترابری در خصوص مباحث مربوط به راهداری زمستانی از جمله اهداف این سمینار است.

حیدر نوروزی ادامه داد: تمامی مدیران کل راه و ترابری کشور در این سمینار دو روزه شرکت خواهند کرد که طی آن مسائل مربوط به راهداری زمستانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمامی تجهیزات راهداری برای ورود به فصل زمستان در فارس آماده شده، افزود: در سال جاری اولین اقدام ما در بحث نوسازی ماشین آلات بود که در این راستا با اضافه شدن تعدادی از ماشین آلات جدید سن ماشینهای راهداری در فارس از 26 سال به کمتر از 20 سال کاهش یافت.

مدیر کل راه و ترابری فارس تصریح کرد: شن و نمک مورد نیاز راه های استان خریداری و ذخیره شده که بخشی نیز از باقیمانده سال قبل به آن اضافه خواهد شد که با اعلام قبلی سازمان هواشناسی به معبرهای مورد نظر ارسال می شود.

نوروزی در خصوص راه های استان نیز تاکید کرد: طی چند سال گذشته معبرهای پر خطر بازسازی شدند و امروز در جاده های استان فارس هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت.

کد خبر 1187865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha