۲۲ آبان ۱۳۸۹، ۱۷:۲۳

دهمرده:

طرح جامع سه شهر لرستان به تصویب شورای برنامه ریزی رسید

طرح جامع سه شهر لرستان به تصویب شورای برنامه ریزی رسید

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان از تصویب طرح جامع سه شهر استان لرستان در شورای برنامه ریزی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، حبیب الله دهمرده ظهر شنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی لرستان در گفتگو با خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: طرح جامع سه شهر ازنا، سلسله و بروجرد با توجه به کار کارشناسی انجام شده در طول سالهای گذشته به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسید.

دهمرده ادامه داد: طرح جامع شهر بروجرد نیز با توجه به جمعیت بالای 100 هزار نفر برای تایید نهایی به شورای عالی معماری و شهرسازی کشور ارسال خواهد شد.

وی از تصویب 66 طرح هادی روستایی در این جلسه خبر داد و بیان داشت: این طرح ها پس از تصویب در کارگروه مسکن و شهرسازی استان برای تصویب نهایی به شورای برنامه ریزی ارجاع شده بود.

استاندار لرستان تصریح کرد: همچنین در این جلسه شورای برنامه ریزی استان لرستان دو طرح ساماندهی کالبدی سکونتگاههای روستایی در بخش مرکزی سلسله و بخش پایی خرم آباد به تصویب رسید.

دهمرده یادآور شد: در جلسه شورای برنامه ریزی استان احداث مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا با تصویب این شورا به سازمان نوسازی مدارس استان واگذار شد.

وی بیان داشت: شورای برنامه ریزی استان لرستان همچنین با واگذاری کار نظارت و احداث مصلاهای استان به مسکن و شهرسازی لرستان موافقت کرد.

کد خبر 1191056

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha