۲۶ آبان ۱۳۸۹، ۱۳:۰۰

جشنواره شعر دفاع مقدس در اردبیل برگزار می شود

جشنواره شعر دفاع مقدس در اردبیل برگزار می شود

اردبیل - خبرگزاری مهر: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل از برگزاری چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان طی آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در اردبیل، سرهنگ ذکی اله خوشبخت عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی این جشنواره با نهادهای فرهنگی استان اظهار داشت: این جشنواره شعر و ادب امسال با عنوان "عطر پراکنده" و در 10 آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در چهار بخش شعر دفاع مقدس، شعر مقاومت، بهره گیری شعر دفاع مقدس با مضامین عاشورایی و شعر کودک و نوجوان در زمینه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره اضافه کرد: هم اکنون بالغ بر 200 اثر از شعرا و نویسندگان استان به چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه از امروز کار داوری آثار آغاز شده است، ابراز داشت: آثار ارسالی به دبیرخانه چهارمین جشنواره شعر دفاع مقدس در بخش شعر زبان فارسی و زبان آذری جداگانه داوری خواهد شد.

خوشبخت تصریح کرد: آثار برتر در بخش شعر کودک و نوجوان نیز به صورت جداگانه انتخاب و نفرات برتر این جشنواره نیز به جشنواره شعر دفاع مقدس کشور معرفی خواهند شد.

وی در پایان روند برگزاری این جشنواره را در چند سال گذشته مطلوب و مثبت ارزیابی کرد و متذکر شد: برگزاری این جشنواره ها در کیفیت بخشیدن به اشعار دفاع مقدس و حماسی در سطح استان اردبیل موثر بوده است.

کد خبر 1193613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha