۷ آذر ۱۳۸۹، ۱۸:۰۳

سردار فضلی:

حضور بسیج کشور را از آسیبها حفظ می کند

حضور بسیج کشور را از آسیبها حفظ می کند

قزوین - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده بسیج کشور گفت: با حضور بسیج و مردم در صحنه های مختلف بطور یقین نظام اسلامی و کشور هیچ آسیبی نخواهد دید.

به گزارش خبرنگار مهر در قزوین، به مناسبت هفته بسیج همایش بسیج، بصیرت و امنیت با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه استان و جمع کثیری از نیروهای نظامی و انتظامی در سالن بزرگ آمفی تئاتر شهید رجایی تربیت معلم قزوین برگزار شد.

در این همایش سردار علی فضلی اظهار داشت: امروز بسیجیان ماموریت سخت تری از دوران جنگ تحمیلی بر عهده دارند و آن مقابله با جنگ نرم دشمن است.

سردار فضلی افزود: وظیفه بسیج در گذشته جهاد صغری و امروز در برابر هجمه و تهاجم فرهنگی دشمنان و جنگ نرمی که دشمنان به راه انداخته اند رسالتی مهمتر بر عهده دارد که به نوعی جهاد اکبر است.
 
جانشین بسیج مستضعفان کشور تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم با مسلح کردن خود به علم و دانش، بصیرت و انجام کارهای فرهنگی در مقابل هر گونه حرکت تخریبی دشمن ایستادگی کنیم و نگذاریم دشمن به اهداف شوم خود برسد.
 
سردار فضلی با تبریک هفته بسیج تصریح کرد: بسیج نماد انقلاب اسلامی است و امروز بسیجیان مظهر مجاهدت، فداکاری، ایمان و شجاعتند ودر مسیر اندیشه های بلند حضرت امام راحل و مقام عظمای رهبری حرکت می کنند.
 
وی اظهارداشت: امروز بسیجیان توانسته اند در عرصه های مختلف وظیفه خود را بخوبی انجام دهند و سینه خودرا سپر کرده اند تا به نظام اسلامی ضربه ای وارد نشود.
 
بسیجی واقعی قلبش برای نظام می تپد
 
فضلی خاطرنشان کرد: بسیجی واقعی کسی است که قلبش برای نظام اسلامی و ولایت می تپد و این فرد می تواند در هر پست و مقام و هر لباسی باشد و مهم نیست که نامش در فهرست بسیجیان ثبت شده باشد.
 
وی گفت: بسیج یک اندیشه بلند الهی است و کسانی که خود را بسیجی می دانند باید با حفظ وحدت و هوشیاری وداشتن بصیرت در خدمت نظام اسلامی باشند.
 
سردار فضلی در ادامه خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی و عملیات رزمندگان برای حاضران بازگو کرد.
کد خبر 1200173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha