۸ آذر ۱۳۸۹، ۱۱:۰۵

14 اتحادیه صنفی در اردل فعال است

14 اتحادیه صنفی در اردل فعال است

شهرکرد - خبرگزاری مهر: رئیس اداره بازرگانی اردل گفت: در حال حاضر بالغ بر 14 اتحادیه صنفی در این شهرستان فعالیت می‌کند.

عبداله رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر در شهرکرد با اشاره به عملکرد واحد اصناف اداره بازرگانی این شهرستان در دولتهای نهم و دهم گفت: برگزاری 22 جلسه کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی، تصویب 145 مصوبه مرتبط با صنوف در جلسات کمیسیون نظارت، صدور 32 پروانه کسب صادره ویژه جانبازان و ایثارگران، برگزاری شش جلسه صنفی با ادارات، برگزاری 15 جلسه مجمع امور صنفی با روسای اتحادیه‌ها برای رفع مشکلات از مهمترین این اقدامات است.

وی ادامه داد: برگزاری 32 مورد انتخابات اتحادیه‌های صنفی شهرستان، 22 مورد انتخابات مجموع امور صنفی و بررسی 25 مورد شکایت توسط مجموع و اتحادیه‌های صنفی از دیگر اقدامات واحد اصناف این شهرستان به شمار می‌رود.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان اردل در ادامه از احداث ساختمان مجمع امور صنفی اردل خبر داد و گفت: این ساختمان با اعتباری افزون بر 150 میلیون ریال در سه طبقه احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: این ساختمان با 283 مترمربع مساحت و اعتبار پیش‌بینی شده 400 میلیون ریالی از محل اعتبارات مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های صنفی این شهرستان تاسیس می‌شود.

رضوی همچنین با اشاره به آمار پروانه کسبهای صادره توسط اتحادیه‌های صنفی این شهرستان گفت: برهمین اساس 215 پروانه واحدهای تولیدی، 117 پروانه خدمات فنی، 138 پروانه توزیعی و 119 پروانه خدماتی در این شهرستان صادر شده است.

کد خبر 1200364

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha