۱۶ آذر ۱۳۸۹، ۱۲:۴۵

نسخه موزیکال " روانی آمریکایی" روی صحنه می‌رود

نسخه موزیکال " روانی آمریکایی" روی صحنه می‌رود

نسخه تئاتری فیلم " روانی آمریکایی" به شیوه موزیکال در برادوی روی صحنه می‌رود.

به گزارش مهر از هالیوود ریپورتر فیلم " روانی آمریکایی " در سال 2000 به کارگردانی مری هارون و نقش آفرینی کریستین بیل ، جاستین ترو و جاش لوکاس روی پرده رفته بود.

این فیلم داستان یک کارمند وال استریت را روایت می کند که به قاتلی زنجیره‌ای تبدیل می‌شود. هم اکنون نسخه‌ای خشن و سرشار از خونریزی از این فیلمنامه اوائل زمستان آینده روی صحنه برادوی می‌رود.

روبرتو آگوئیره ساکاسا نویسنده نمایشنامه " روانی آمریکایی" در این باره گفت : در این نمایش تماشاگر شاهد قتل‌هایی خواهد بود و همه این صحنه‌ها روی سن تئاتر و مقابل دیدگان تماشاگر اتفاق می‌افتد. وی افزود در این صحنه ها از یک تبر و یک کارد بزرگ آشپزخانه استفاده می‌شود.قرار است روی صحنه یک خونریزی حسابی راه بیندازیم.

طرح نگارش نمایشنامه ای با اقتباس از فیلمنامه " روانی آمریکایی" از سال 2008 در دست اقدام است. نمایشنامه و فیلمنامه "‌روانی آمریکایی" هر دو اقتباسی از رمانی به همین نام هستند که برت ایستن الیس در سال 1991 منتشر کرد. چهار تهیه‌کننده این نمایش موزیکال یعنی دیوید جانسن ، جسی سینگر ، نیت بولوتین و آرون ری حقوق اقتباس از این کتاب را از نویسنده خریداری کرده اند.

دانکن شیک آهنگسازی که برای ساخت موسیقی متن این نسخه تئاتری برگزیده شده در این باره گفت : اگر از تماشاگران جدی تئاتر بپرسید قطعا از روی صحنه رفتن چنین نمایشی استقبال می‌کنند. البته این نمایش به مذاق همه مخاطبان تئاتر برادوی خوش نخواهد آمد.

کد خبر 1205945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha