۲۱ آذر ۱۳۸۹، ۸:۵۶

احمدی به مهر اعلام کرد:

زمان آغاز برداشت یارانه از حسابها را نمی‌دانیم/ 30 درصد حسابها کارتی است

زمان آغاز برداشت یارانه از حسابها را نمی‌دانیم/ 30 درصد حسابها کارتی است

دبیرکل بانک مرکزی با اشاره به افتتاح 18 میلیون حساب بانکی که مبالغ یارانه‌های نقدی به آنها واریز شده است، از آمادگی کامل بانکها در راستای اجرای هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: زمان آغاز برداشت یارانه نقدی از حسابها را نمی‌دانیم.

محمود احمدی در گفتگو با مهر با اشاره به افتتاح 18 میلیون حساب مربوط به هدفمندی یارانه ها توسط بانکها گفت: برخی از اقدامات مربوط به بانکها در راستای اجرای هدفمندی یارانه ها انجام شده است.

دبیرکل بانک مرکزی ضمن تاکید بر آمادگی بانکها برای اجرای هدفمندی یارانه ها و حسابهای مربوطه، تصریح کرد: بانکها تمام کارهایی که در این زمینه بر عهده آنها گذاشته شده است را انجام می دهند.

وی ادامه داد: بانکها شماره حساب سرپرستان خانوار بالغ بر 18 میلیون نفر را با وزارت رفاه و سازمان ثبت احوال مرتبط کرده‌اند تا از این طریق مبالغ واریزی به حسابهای مربوطه واریز شود.

احمدی از زمان بازشدن حسابهای مربوط به هدفمندی یارانه ها اظهار بی اطلاعی کرد و اظهارداشت: تنها 30 درصد از حسابهای هدفمندی یارانه‌ها کارتی است.

وی یکی از دلایل تعویق در زمان پشت نویسی ایران چکها را بالا بودن ارقام مربوط به یارانه های نقدی که در حساب افراد است، عنوان کرد.

دبیرکل بانک مرکزی مطرح کرد: این احتمال وجود داشت که بعد از اینکه برداشت از حسابها مطرح شد و زمان برداشت از حسابها رسید، مردم برای برداشت از حسابها با توجه به میزان نقدینگی آن به بانکها فشار وارد کنند، بنابراین زمان پشت نویسی ایران چکها به تعویق افتاد.

کد خبر 1208714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha